Hoffsveien

Hoffsveien 15 0275 Oslo

Siste vurderinger av Hoffsveien

Meget faglig orientert, interessert lytter, inngir trygghet.

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Virker meget faglig orientert, diskuterer gjerne spesielle sykdomstegn og er svært oppmerksom på spesiellle behov. han fremstår som interesser lytter,
men liker ikke spekulasjoner uten grunnlag.
Han inngir trygghetsfølelse, er informativ og får ting gjort.
I tilleg har han humor og oppfatter lett når den kan brukes.
Har konsultert ham siden volvat tiden og har bare gode erfaringer!
Lett tilgjengelighet.

Anbefales ikke!

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Doktor Harbo er usympatisk, lite medmenneskelig og viser ingen forståelse for ens problemer og behov. Han får deg til å føle deg liten og underlegen han selv når man stiller han spørsmål. I tillegg viser han null interesse for deg som menneske, han sitter kun å stirrer tomt i dataskjermen. Det hjelper også veldig lite på at han skulle høre fra seg når han hadde fått sjekket opp en greie for meg, men etter flere måneder har jeg fortsatt ikke hørt noe som helst.

Dårlig erfaring

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Var ikke interessert i å finne årsaken til mine symptomer. Var ikke interessert i å høre på min beskrivelse av symptomene mine eller sykdomshistorikk (så i pc-en og stilte ingen spørsmål om dette). Følte ikke at han helt forsto problemstillingen jeg la frem for han. Brukte hele timen på å fortelle meg at hypoteser som en spesialist hadde foreslått var helt på bærtur, at jeg ikke kunne ha noen som helst sykdom eller skade og at alle plager jeg skulle ha eller få i fremtiden måtte jeg bare leve med. Kom ikke med andre hypoteser om forklaringer på mine symptomer eller forslag til videre utredning. Brukte faktisk hele timen på å snakke om ting som var helt uvesentlige for min helse. Hadde forberedt meg ved å ta med alle relevante dokumenter hvilke jeg aldri fikk vist ham. Sikkert ok dersom man har enkle problemstillinger. Sikkert ok dersom man er frisk og kun trenger helsekontroller. Kanskje ok dersom man ønsker en lege man kan snakke med om filosofiske og moralske temaer og er enig med hans synspunkter.

Flink

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Empatisk, flink. Effektiv imøtekommende, blid kontordame!
Lite, hyggelig kontor, får alltid lett time
Fornøyd

Trygg lege

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Bjørn Harbo er en flink og omsorgsfull lege, lytter og bruker alltid tid til pasienten hvis man har behov for en prat. Henviser deg raskt videre om nødvendig, er meget tilgjengelig som fastlege, svarer på mail el. telefonhenvendelse, raskt. Bjørn Harbo oppfattes seriøs og tillitsfull.