Hoffsveien legesenter

Telefonnummer23 25 49 9023 25 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hoffsveien 15 0275 Oslo

Siste vurderinger av Hoffsveien legesenter

Flink fastlege

Lege: Thomas Martin Gundersen Jordan Skrevet

Jeg har hatt Thomas Jordan som fastlege siden fastlegeordningen startet. Han er veldig kunskapsrik og hans lange erfaring er en trygghet for meg som pasient.
Tror han har som prinsipp å ikke informere meg så mye hvis resultat av undersøkelser hvis alt er ok. Det kunne vært fint med litt mer info i slike tilfeller, men alt i alt veldig fornøyd.

Flink

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Empatisk, flink. Effektiv imøtekommende, blid kontordame!
Lite, hyggelig kontor, får alltid lett time
Fornøyd

Trygg lege

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Bjørn Harbo er en flink og omsorgsfull lege, lytter og bruker alltid tid til pasienten hvis man har behov for en prat. Henviser deg raskt videre om nødvendig, er meget tilgjengelig som fastlege, svarer på mail el. telefonhenvendelse, raskt. Bjørn Harbo oppfattes seriøs og tillitsfull.

Veldig bra

Lege: Thomas Martin Gundersen Jordan Skrevet

Dyktig, faglig, tillitsvekkende, presis, litt brå, rett på sak, flink i diagnose, for få timer på fastlege kontoret

Flink lege

Lege: Thomas Martin Gundersen Jordan Skrevet

Utrolig dyktig, positiv og flink lege. Noen som virkelig bryr seg om pasienten. 5 stjerner.

Sur, uhøflig kontor/ sekretær dame. Gir totalt blaffen i pasientene. Dårlig holdning. 0 stjerner.