Prinsdal Legesenter

Tlf: 22 62 29 29 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Prinsdal Legesenter

Han er best!

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Lytter,alltid blid og tar seg tid selvom han er forsinket...barna mine gruer seg ikke når de skal til han...ikke jeg heller...humoristisk og super fastlege

Sresset lege

Lege: Terje Risanger Skrevet

Man kan få time raskt. Men han spør med en gang hvorfor du er der, ikke spørsmål om hvordan det går. Han kan også si ting som at nå må du forte deg fordi nå er kvarteret brukt opp.Som regel går jeg derfra uten å ha spurt om en eller flere ting jeg skulle spurt om. Jeg oppfatter han som noe arrogant.

Veldig arrogant lege

Lege: Terje Risanger Skrevet

Denne legen er ikke interessert i å egentlig "hjelpe" pasientene. Virker mer som at han bare jobber for pengene, hvis man stikker 1 eller 2 spørsmål så svarer han ikke, eller prater på en veldig frekk måte og i en frekk tone. Skuffende med sånne leger, leger skal være høflige og ikke sjefete!

En meget god lege

Lege: Terje Risanger Skrevet

Man slipper alltid til på dagen hvis man trenger det.

Han kan faget sitt, og forteller deg det han mener- han pakker det ikke inn. Hvis du vil ha en lege som bare forteller deg det du vil høre, og som duller med deg, er ikke Risanger legen for deg. Vil du derimot ha en lege som vil at du skal bli friskest mulig, og som da ærlig forteller deg hva du trenger å gjøre- så er han legen for deg!

Han er flink med barn, og mine barn trives med å ha han som lege.

Vi kommer ikke til å bytte før han selv pensjonerer seg.

Beste legen

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Meget dyktig lege som tar seg tid og lytter til problemer. Hatt Sturla som lege i mange år nå og er kjempe fornøyd.