Prinsdal Legesenter

Sveaveien 71 1263 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Prinsdal Legesenter

ikke anbefale

Lege: Terje Risanger Skrevet

Ventet i 4 måneder på svar fra spesialisert klinikk for en avtale, og fant da ut at klinikken ikke har fått noen søknad fra lege

Meget bra lege

Lege: Terje Risanger Skrevet

Har brukt Risanger mange år. Har hatt flere sykdomsforløp. Får alltid god behandling. Får time på dagen eller neste dag. Får alltid akuttmedisinsk samme dag.
Kan anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Terje Risanger Skrevet

Blir alltid tatt på alvor. Meget god hjelp i vanskelige situasjoner. Spørr alltid hvordan jeg har det og lytter på meg.

Veldig dyktig lege, som kan jobben sin godt, å er en behagelig type, lett å prate med.

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

En lege som kan faget sitt, å kan svare på det meste. Aldri opplevd at han ikke har noe svar på ting, å sjekker alt veldig grundig. Han er lett å betro seg til, samtidig som forteller sannheten. Han kan veldig godt jobben sin, å er for meg en av de flinkeste legene jeg har møtt.

Arrogant og mangel på empati.

Lege: Terje Risanger Skrevet

Innen man har kommet halvveis gjennom en setning så har han kommet til en konklusjon allerede. Etter det har det minimal betydning hva man sier.
Følger ikke opp saker i det hele tatt. Man må selv spørre og grave gjentatte ganger for å få informasjon.
Nekter pasient en ny vurdering av en sak der pasienten føler at saken ikke ble utredet på en skikkelig måte.
Totalt uvillig til å høre på innspill av erfaringer relatert til problemstillingen.
Er langt mer opptatt av kolesterol og potensielle alderdoms-sykdommer enn øyeblikkstilstanden.