Prinsdal Legesenter

Telefonnummer22 62 29 2922 62 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sveaveien 71 1263 Oslo

Siste vurderinger av Prinsdal Legesenter

Dyktig og god til å kommunisere

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Sturla Haugsbø gir på alle måter et positivt inntrykk. Han er lyttende og stiller konstruktive spørsmål, slik at han bidrar til å kartlegge hva problemet egentlig er. Når han ser at her er det nødvendig med grundigere undersøkelse, skriver han henvisningen på stedet. Når jeg har vært hos ham med et helseproblem går jeg alltid derfra med en trygg følelse om at han har forstått problemet og gitt de riktige råd.
Så nær den ideelle fastlege som det går an å komme.

Forutinntatt

Lege: Terje Risanger Skrevet

Er veldig rask med å komme med konklusjoner, og det virker som han "alltid har rett". Etter utredning hos psykolog hos DPS, ble jeg anbefalt å drøfte nedtrapping av anti-depressiva, ettersom psykologen mente at de muligens ikke hadde noe effekt. Dette var Risanger svært rask i å avfeie. Antar at han ikke tør innrømme at han tok feil.

Stiller mye ja/nei spørsmål og til tider ledende.

Grundig og flink

Lege: Terje Risanger Skrevet

Han er flink lege som sier det som det er, pakker det ikke inn og går ikke rundt grøten. Kan kanskje virke sårende for sårbare sjeler, derfor tror jeg noen opplever han som negativ. Han er dyktig, han får ting i gang og sørger for at det blir gjennomført. Han følger opp, derfor gjør han ting grundig. Hvis du er virkelig syk, så får du den hjelpen du trenger. Skulle ønske jeg hadde byttet til han tidligere, da jeg har vært borti mange uduglige fastleger som ikke gidder å følge opp eller ser sammenhenger mellom plagene/sykdommene dine. Hyggelige og hjelpsomme legesekretærer. Anbefaler han absolutt!

Omsorgsfull, kunnskapsrik, flink og trygg lege

Lege: Terje Risanger Skrevet

Jeg har hatt Terje Risanger som fastlege siden 2002, og er veldig fornøyd. Da jeg flyttet for noen år siden byttet jeg til en lege i nærheten av mitt nye bosted, men etter å ha vært hos den nye fastlegen noen ganger byttet jeg tilbake til Risanger.

Han tar hensyn til meg, og ser hva jeg trenger av oppmuntring og "påbud", han skjønner hvordan jeg har det.

Det er to leger på Prinsdal Legekontor, og begge er fantastiske.

Det arbeider to flinke damer på forværelset, de forstår hva jeg trenger, følger opp, og tar blodprøver på en betryggende og profesjonell måte.

Det kan være ventetid på telefon og timeavtaler kan bli forsinket, men jeg synes dette er greit nok når jeg vet at den som er foran meg i telefonkøen eller inne hos legen får god behandling.

Skikkelig dårlig lege og veldig ignorant

Lege: Terje Risanger Skrevet

Han lytter ikke til deg i det hele tatt. Det er ingen vits å stille han spørsmål fordi han svarer ikke. Følte han var veldig dømmende og ekkel. Jeg følte meg skikkelig dårlig etter at jeg dro fra legekontoret. Det var mange kommentarer som var VELDIG unødvendig å si. Han kan sikkert faget sitt men man føler seg absolutt ikke bra etter møte med denne legen.