Prinsdal Legesenter

Sveaveien 71 1263 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Prinsdal Legesenter

Min livredder!

Lege: Terje Risanger Skrevet

Risanger har praksis fra hjertemedisin, noe jeg har hatt stort utbytte av. Hans konkrete og vitenskapelige kompetanse, har gjort at min nødvendige medisinering er holdt stabilt i nå 11 år. 74 år og ved friskt mot, tåler jeg direkte tale, og stor åpenhet. Tett oppfølging og oppdatert kunnskap om nye metoder og medisiner! Også småplager er godt ivaretatt. Time når du trenger, også akutt.
Veldig trist at han nå legger opp, og jeg må finne en ny livredder! Takk til Terje!

ikke anbefale

Lege: Terje Risanger Skrevet

Ventet i 4 måneder på svar fra spesialisert klinikk for en avtale, og fant da ut at klinikken ikke har fått noen søknad fra lege

Meget bra lege

Lege: Terje Risanger Skrevet

Har brukt Risanger mange år. Har hatt flere sykdomsforløp. Får alltid god behandling. Får time på dagen eller neste dag. Får alltid akuttmedisinsk samme dag.
Kan anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Terje Risanger Skrevet

Blir alltid tatt på alvor. Meget god hjelp i vanskelige situasjoner. Spørr alltid hvordan jeg har det og lytter på meg.

Veldig dyktig lege, som kan jobben sin godt, å er en behagelig type, lett å prate med.

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

En lege som kan faget sitt, å kan svare på det meste. Aldri opplevd at han ikke har noe svar på ting, å sjekker alt veldig grundig. Han er lett å betro seg til, samtidig som forteller sannheten. Han kan veldig godt jobben sin, å er for meg en av de flinkeste legene jeg har møtt.