Prinsdal Legesenter

Sveaveien 71 1263 Oslo

Siste vurderinger av Prinsdal Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Terje Risanger Skrevet

Blir alltid tatt på alvor. Meget god hjelp i vanskelige situasjoner. Spørr alltid hvordan jeg har det og lytter på meg.

Veldig dyktig lege, som kan jobben sin godt, å er en behagelig type, lett å prate med.

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

En lege som kan faget sitt, å kan svare på det meste. Aldri opplevd at han ikke har noe svar på ting, å sjekker alt veldig grundig. Han er lett å betro seg til, samtidig som forteller sannheten. Han kan veldig godt jobben sin, å er for meg en av de flinkeste legene jeg har møtt.

Arrogant og mangel på empati.

Lege: Terje Risanger Skrevet

Innen man har kommet halvveis gjennom en setning så har han kommet til en konklusjon allerede. Etter det har det minimal betydning hva man sier.
Følger ikke opp saker i det hele tatt. Man må selv spørre og grave gjentatte ganger for å få informasjon.
Nekter pasient en ny vurdering av en sak der pasienten føler at saken ikke ble utredet på en skikkelig måte.
Totalt uvillig til å høre på innspill av erfaringer relatert til problemstillingen.
Er langt mer opptatt av kolesterol og potensielle alderdoms-sykdommer enn øyeblikkstilstanden.

Beste fastlegen

Lege: Terje Risanger Skrevet

Risanger gidder ikke dilleprate. Han er ærlig, tydelig og sier det som det er uten å pakke det inn. Han er konkret, nøye og veldig, veldig dyktig. Når han er usikker, driver han ikke med gjetteleken (som mange unge bedreviter-leger). Da tar han opp telefonen og spør om råd fra andre spesialister eller henviser videre.

Føler meg godt ivaretatt og får alltid god oppfølging! Han er veldig flink med barna også. Når jeg forlater legekontoret er jeg trygg på at jeg eller barna har fått den beste hjelpen!

Er du ordentlig syk eller har en begrunnet bekymring, får du veldig raskt time!

Dyktig og god til å kommunisere

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Sturla Haugsbø gir på alle måter et positivt inntrykk. Han er lyttende og stiller konstruktive spørsmål, slik at han bidrar til å kartlegge hva problemet egentlig er. Når han ser at her er det nødvendig med grundigere undersøkelse, skriver han henvisningen på stedet. Når jeg har vært hos ham med et helseproblem går jeg alltid derfra med en trygg følelse om at han har forstått problemet og gitt de riktige råd.
Så nær den ideelle fastlege som det går an å komme.