Prinsdal Legesenter

Sveaveien 71 1263 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Prinsdal Legesenter

Omsorgsfull, lyttende, ivaretatt

Lege: Sophia Kaushal Skrevet

Sophia er varm, omsorgsfull, lyttende og veldig flink. Vi føler oss svært godt ivaretatt når vi har vært hos henne.
Hun følger opp og gir oss veldig god informasjon.

Dyktig og positiv

Dyktig og positiv
Jeg har hatt Sophia som min fastlege siden 2022. Hun er veldig dyktig og tillitsfull. Tar seg god til å lytte, forstå og henviser videre. Hører på hva du har å si uten å sitte bare på dataskjermen. Føler meg veldig godt ivaretatt. Anbefales.

Fantastisk med barn

Lege: Sophia Kaushal Skrevet

Sophia er legen vår. Mine barn er trygge hos henne. Hun bruker alltid tid til å lytte. Fantastisk med barn. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste.

Lett irritabel og sur om tilbakemelding, eller spmørsmål.

Lege: Sophia Kaushal Skrevet

Veldig urettferdig behandling, mangler kunnskap om ekstremt mye, rett og slett frekk. Anbefales ikke, sjeldent man faktisk får noe hjelp til å finne ut av hva som er galt.

Du og jeg vet akkurat hva våre samtaler handlet om. Håper du lar helsevesenet hjelpe deg. Ønsker deg lykke til videre. Ta være på deg seg.

Besvart av Sophia Kaushal

Haugsbø er en lege som utvilsom har god kompetanse.

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Han er en lege som lytter og setter seg grundig inn i ditt problem. Han løser problemer på en fabelaktig måte.
Det er faktisk ingen ting negativt og si om han, bare en haug med positive ting. Legesenteret og deres team er helt suverene. Hilsen [Navn fjernet av moderator]