Prinsdal Legesenter

Sveaveien 71 1263 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Prinsdal Legesenter

Besserwisser med (stort sett) fryktelig dårlig tid, og alltid forsinket!

Lege: Terje Risanger Skrevet

Trist å si, men en lege jeg absolutt ikke hadde tillit til på slutten. En lege som «visste» alt, «skjønte» alt og «kunne» alt, og hverken ville høre på professorer innen ett felt, eller pasienten. Hadde jeg trodd jeg var dødssyk, hadde jeg gått privat og sjekket først. Noe var positivt, veldig fint for en som går på kroniske medisiner, bare å ringe inn for å få fornyet resept på medisiner!

Trygg lege!

Lege: Terje Risanger Skrevet

Tusen takk for veldig god behandling og oppfølging
gjennom mange år,trist og miste deg som lege,
ønsker deg lykke til og pass på egen helse :-)

Utrolig synd.

Lege: Terje Risanger Skrevet

Jeg er så lei meg for å miste en så flink lege. Han har vært en klippe for meg gjennom massevis av år. Direkte og konkret, aldri svada. Men tid til en liten personlig prat tok han seg alltid tid til, og det satte jeg pris på. Hadde håpet å ha han som min personlige lege i mange år til. Jeg har problem med å finne en som er klar til å ta imot meg og erstatte ham. Synd at du må gi deg nå, Terje, men leger må også tenke på sin egen helse. Takk for all hjelp, - og lykke.

Min livredder!

Lege: Terje Risanger Skrevet

Risanger har praksis fra hjertemedisin, noe jeg har hatt stort utbytte av. Hans konkrete og vitenskapelige kompetanse, har gjort at min nødvendige medisinering er holdt stabilt i nå 11 år. 74 år og ved friskt mot, tåler jeg direkte tale, og stor åpenhet. Tett oppfølging og oppdatert kunnskap om nye metoder og medisiner! Også småplager er godt ivaretatt. Time når du trenger, også akutt.
Veldig trist at han nå legger opp, og jeg må finne en ny livredder! Takk til Terje!

ikke anbefale

Lege: Terje Risanger Skrevet

Ventet i 4 måneder på svar fra spesialisert klinikk for en avtale, og fant da ut at klinikken ikke har fått noen søknad fra lege