Prinsdal Legesenter

Sveaveien 71 1263 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Prinsdal Legesenter

Takk til Sofia!

Lege: Sophia Kaushal Skrevet

Sophia var legen min i ett år mens fastlegen min var borte - hun var snill, tålmodig og lyttet virkelig til meg og støttet meg på legehuset og også over telefon når pandemien betydde at det ikke var noen personlige avtaler. Hun var veldig profesjonell og undersøkte alle problemer jeg hadde, eller ga meg løsninger på hvordan det kunne forbedres. Hun fikk meg aldri til å føle meg ukomfortabel eller som om jeg var gal eller irrasjonell eller kastet bort tiden hennes, i motsetning til andre leger. Jeg har flyttet til en annen kommune, men jeg kommer til å savne henne og fastlegen min, da de var veldig omsorgsfulle og hjelpsomme!

Veldig dyktig lege, som kan jobben sin godt, å er en behagelig type, lett å prate med.

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

En lege som kan faget sitt, å kan svare på det meste. Aldri opplevd at han ikke har noe svar på ting, å sjekker alt veldig grundig. Han er lett å betro seg til, samtidig som forteller sannheten. Han kan veldig godt jobben sin, å er for meg en av de flinkeste legene jeg har møtt.

Dyktig og god til å kommunisere

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Sturla Haugsbø gir på alle måter et positivt inntrykk. Han er lyttende og stiller konstruktive spørsmål, slik at han bidrar til å kartlegge hva problemet egentlig er. Når han ser at her er det nødvendig med grundigere undersøkelse, skriver han henvisningen på stedet. Når jeg har vært hos ham med et helseproblem går jeg alltid derfra med en trygg følelse om at han har forstått problemet og gitt de riktige råd.
Så nær den ideelle fastlege som det går an å komme.

Han er best!

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Lytter,alltid blid og tar seg tid selvom han er forsinket...barna mine gruer seg ikke når de skal til han...ikke jeg heller...humoristisk og super fastlege

Beste legen

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Meget dyktig lege som tar seg tid og lytter til problemer. Hatt Sturla som lege i mange år nå og er kjempe fornøyd.