Tannlege Abdulla Ali

Tannlege Abdulla Ali holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlege Abdulla Ali

En fantastisk tannlege!

Tannlege: Abdulla Ali Mohamad Skrevet

Tannlege Ali Abdulla har vært min faste tannlege i mange år. Han er utrolig hyggelig og omsorgsfull - alltid med pasienten i fokus. Tannlegeskrekken jeg en gang hadde er forsvunnet for godt - takket være denne tannlegen:-)

Uunnværlig for alle som må til tannlegen !

Tannlege: Abdulla Ali Mohamad Skrevet

Eg har alltid hatt STOR tannlegeskrekk. Som med så mange andre, var det skuletannlegen som ødela for meg. Nå er eg 58 år og eg hadde kun vore til tannlegen 4-fire gonger sidan 1974. Og det var bare fordi eg måtte.
Men høsten 2016 skjønna eg at nå var tida inne for å fikse tennane. Tannlege Ali var han som eg havna hos ein av dei 4 gongene. Derfor tok eg mot til meg og bestilte time. Eg blei tatt godt imot. Resultatet er at eg nå kan ete knekkebrød, knaske på eple og hive innpå stekt flesk :))
Derfor skriv eg denne anbefalinga av ein fantastisk tannlege: Abdulla Ali Mohamad er ein uhyre dyktig, empatisk, snill, men bestemt, roleg, oppmerksom tannlege. Pluss at han har stor humoristisk sans :) For meg er det også viktig.
Så til alle med tannlegeskrekk: ring 22 20 43 88 og bestill time i dag !

Fantastisk

Tannlege: Abdulla Ali Mohamad Skrevet

Utrolig fornøyd med min nye tandlege Abdulla Ali Mohamad. Han tar seg tid, gjør et grundlig arbeid og har rimelige priser. Beste tandlegen jag hatt.

For en fyr!

Tannlege: Abdulla Ali Mohamad Skrevet

Om du skal til tannlegen i Oslo bør du virkelig dra til Ali. Han er utrolig jovial, og også veldig dyktig. Jeg fikk mange gode tips for tannpleie, og en behagelig undersøkelse.

Fantastisk mann og tannlege

Tannlege: Abdulla Ali Mohamad Skrevet

Jeg har kraftig tannlegeskrekk etter flere ubehagelige og skremmende opplevelser i tannlegestolen. Ali er proff, ufattelig flink og sist men ikke minst et fantastisk menneske, som ser behov og behandler deg med forståelse og respekt. Han var en ufattelig empati i tillegg til at han er ubeskrivelig dyktig. Fjernet to visdomstenner samtidig, kjente ingen smerte, ingen frykt og etterpå merket jeg nesten ikke at jeg hadde trukket tenner. For et funn av en tannlege, og en unik mann!