Amina Mavric

Strømsveien 48-50, Strømmen Tannklinikk 2010 Strømmen
Amina Mavric holder til i Skedsmo

1 vurdering

Siste vurderinger av Amina Mavric

Erfaren, serviceinnstilt og empatisk tannlege!

Tannlege: Amina Mavric-Memija Skrevet

Jeg er Aminas pasient, og hun har utført flere behandlinger på meg. Hun er svært dyktig og fremstår selvsikker, målrettet og rolig. Jeg setter pris på at hun er effektiv, uten at det går ut over kvaliteten på arbeidet. Sist gang jeg måtte behandles, var jeg gravid. Behandlingen ble såklart tilpasset grunnet min tilstand, og Amina passet på at jeg følte meg bra under hele behandlingen. Jeg vil fortsette å bruke Amina og anbefaler henne på det sterkeste!

Amina er best!!!!!

Tannlege: Amina Mavric-Memija Skrevet

Jeg hadde tannlegeskrekk i mange år før jeg gikk til Amina. Det var noe av det beste som er skjedd meg. Amina er utrolig profesjonell, hyggelig og rolig.Hun vet hva hun gjør til enhver tid og forklarer dette godt. Man føler seg ivaretatt. Hun finner alltid de beste løsningene og hører alltid på pasientene.Jeg anbefaler Amina på det sterkeste-en tannlege som henne skal man se lenge etter:)

Lar aldri denne tannlegen behandle mitt barn igjen

Tannlege: Amina Mavric-Memija Skrevet

Barnet mitt måtte trekke tenner i forbindelse med påsetting av tannregulering. For det første ventet hun ikke til bedøvelsen hadde virket i tillegg var hun stresset og klaget over at de hadde dårlig tid. Barnet mitt satt i ro hele tiden men hun viste ingen omsorg eller forståelse for et barn som skulle trekke tenner for første gang. I tillegg ba hun barnet slutte å sutre når hun var ferdig fordi dette ikke var noe å gråte for.

Enkelt og greit, denne tannlegen bør ikke behandle barn med mindre vi ønsker en ny generasjon med tannlegeskrekk.

Nå har vi funnet en ny tannlege som har trukket de resterende tennene og heldigvis har gitt mitt barn et bevis på at tannleger er til å stole på.