Nydalen Legesenter

Tlf: 22 15 70 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Nydalen Legesenter

Snill og omtenksom

Lege: Lydia Iren Waage Henriksen Skrevet

Forklarer godt og stiller spørsmål. Fremstår som snill og omtenksom.
Fornøyd med legesenteret, kort ventetid.

Uinteressert og rotete

Lege: Eli Ringstad Skeid Skrevet

Jeg har hatt Eli som fastlege noen år og angrer på at jeg ikke har byttet før. Eli fremstår som uinteressert og lite empatisk. Under svangerskapet følte jeg meg dårlig fulgt opp og Eli glemte å ta viktige tester som jeg burde ha fått. Jeg følte meg til bryderi når jeg kom inn døren hos henne. Hun var også travel og hadde lite tid til å snakke med meg. Under en time satt hun med mobilen sin og ringte og tekstet, og var ikke interessert i å høre på meg. Jeg opplevde det som frekt og arrogant.

Menneskelig og kunnskapsrik

Lege: Eli Ringstad Skeid Skrevet

Hatt Eli Skeid som fastlege i snart 6 år - føler alltid at hun har tid, god lytter og man føler seg alltid godt tatt vare på av en profesjonell og varm lege.

Verdens beste fastlege

Lege: Eli Ringstad Skeid Skrevet

Jeg har gått hos Eli i 3-4 år nå og har aldri hatt bedre fastlege. I disse årene har jeg vært langtidssykemeldt og vært en hyppig besøkende på legekontoret. Hun tar seg alltid tid til meg og hun følger opp både fysiske og psykiske plager på en god og konstruktiv måte, hun lytter interessert og er åpen og gir meg god trygghet og støtte ift. mine problemer. Hun har hatt flere vikarer uten at jeg føler at det har vært noe problem. Også kontorpersonalet er hyggelige, det at jeg (dessverre) er en regelmessig pasient gjør at jeg blir gjenkjent.
Det kan enkelte ganger være vanskelig å komme gjennom på telefon, men jeg får alltid hjelp og time på dagen de få gangene jeg trenger det. Det fungerer også godt å sende epost via portalen både ved bestilling av resepter eller andre beskjeder. Ekstra pluss for at de alltid sender prøvesvar på epost!

Grundig, dyktig og empatisk!

Lege: Lydia Iren Waage Henriksen Skrevet

Vi er en familie som har hatt Anette Grytten (vikarlege for Lydia) som lege i ett år nå ca. Vi har fått mye god hjelp. Hun ser pasienten, er empatisk, pedagogisk, ærlig og gjør en grundig jobb. Vi skulle ønske hun kunne ha fortsatt på Nydalen legesenter! Våre varmeste anbefalinger og takk, Anette!