Majorstukrysset legegruppe

Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av Majorstukrysset legegruppe

Veldig fornøyd!

Lege: Rolf Sørlie Skrevet

Rolf er en veldig effektiv og nøyaktig lege som heller satser på henvisning til spesialister enn å prøve å diagnosere selv utenfor hans fagfelt. Dette gjør meg trygg og godt tatt imot. Du kan bestille time på nett og veldig fin legegruppe med labratorier med flinke og glade folk. Han er god å snakke med, men heller mer fokusert på hvordan du skal bli bedre enn en hyggelig . samtale. Tar også opp problemstillinger som han ser underveis uten at det blir tatt opp og tar familesykdommer veldig seriøst! Jeg er ekstremt fornøyd!

Ikke til stedet

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Damene ved resepsjonen var ganske ok.
Men:
Det tar ganske mye tid å få time.
Har hatt vanskeligheter med resepsjonen når jeg ville fornye en resept. De sa at jeg ikke fikk den medisinen før og det var feil.
Jeg har hatt Rebekka som fast lege i ett år. Jeg har aldri sett henne. Vikaren var middels men ikke så sikker på seg selv.
Det er svært skuffende når man velger en erfaren fast lege også den forsvinner og blir erstattet med en vikar.

Umulig å få time

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Det er vanskelig å gi en karakter til selve legen ettersom det er umulig å få time ved Majorstukrysset legegruppe. Resepsjonisten er uvennlig og lite imøtekommende. Legger til og med på telefonen.

Mulig Rebekka er en flink lege, men Majorstukrysset legegruppe anbefales ikke.

Lite kunnskap om kvinnesykdommer

Lege: Rolf Sørlie Skrevet

Da jeg kom til Sørlie første gang hadde han ikke hørt om diagnosen min og jeg måtte selv forklare ham hva den innebar. Jeg opplever ham som lite oppdatert og når han ikke sikker tar han seg gjerne en runde på google og leser det opp for meg. Jeg føler dermed at min tid er bortkastet, da han ikke kan gi meg annen informasjon enn den jeg selv kan finne. Ellers er servicen dårlig i resepsjonen.

Totalt utilgjengelig

Lege: Rolf Sørlie Skrevet

Umuligheten og *umenneskeligheten* involvert i bare det å skaffe en time er helt utrolig. Går ikke an å få kontakt med et menneske i andre enden.

Når jeg ringer midt på dagen for å avtale timen er telefonen avstengt (!), samtidig som de hjelpsomt forteller meg at jeg er midt i åpningstiden deres. Blir henvist til sms eller appen deres.

Når man kommer inn til tider er legene høflig og overfladisk sympatiske, men bryr seg absolutt ikke, gir første og enkleste konklusjon uten noen involvering eller opplysning til pasienten, og har absolutt ikke tid til deg.

Behandlet som storfe. Du betaler for noe wikipedia kunne gjort like bra som dem, og med mer menneskelighet.