Majorstukrysset legegruppe

Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av Majorstukrysset legegruppe

Ikke fornøyd

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Uhøflig og usympatisk lege. Først satt jeg 50 min og ventet på venterommet. Når jeg først kom inn så hørte han ikke etter hva jeg sa, måtte gjenta tre ganger og fikk et grynt til svar. Null øyekontakt og ville ha meg kjapt ut igjen.

Mangler empati og det å samarbeide

Lege: Rolf Sørlie Skrevet

Han virker litt rotete, og har 0 empati, Han burde bry seg mer om pasientene sine, sitter bare å ser i pc .Kristin sykepleier er enestående, skal lete lenge etter en så flink og empatisk sykepleier, 1 av sykepleiene litt eldre er sur og lite hyggelig, hun er altid krinete,,,

Meget utilgjengelig

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Har fått ny fastlege, og ringte den 23. januar for å bestille time, og det tidligste jeg kunne få time var 11. februar, altså om 18 dager!

Jeg skrftet da umiddelbart fastlege.

Virker lei og lite løsningsorientert

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Verdens beste fastlege, Reidar Johansen, ble pensjonert fra dette legesenteret i høst. Så langt ikke imponert over overtakeren. Han virker lei og lite løsningsorientert. Opplevdes også usympatisk.

Hans tid mener han er viktigere enn mi

Lege: Rolf Sørlie Skrevet

Jeg er i full jobb og klarer å planlegge en legetime til en dag jeg har fri. Hadde derfor time på en fredag, bestilt 2 uker i forveien. Han ringer 3 dager før og sier at han ikke kan den dagen. Vi avtaler til dagen etter kl 08.00 istede. Jeg kommer kl 07.55, Rolf kommer 08.10, timen begynner kl 08.20. 20 verdifulle minutter tapt fra min arbeidsdag fordi han skal ha fri fredagen et par dager senere (han bekrefter det når jeg er inne hos ham). Ingen unnskyldning på at han var sen heller.