Majorstukrysset legegruppe

Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av Majorstukrysset legegruppe

Lite kunnskap om kvinnesykdommer

Lege: Rolf Sørlie Skrevet

Da jeg kom til Sørlie første gang hadde han ikke hørt om diagnosen min og jeg måtte selv forklare ham hva den innebar. Jeg opplever ham som lite oppdatert og når han ikke sikker tar han seg gjerne en runde på google og leser det opp for meg. Jeg føler dermed at min tid er bortkastet, da han ikke kan gi meg annen informasjon enn den jeg selv kan finne. Ellers er servicen dårlig i resepsjonen.

Totalt utilgjengelig

Lege: Rolf Sørlie Skrevet

Umuligheten og *umenneskeligheten* involvert i bare det å skaffe en time er helt utrolig. Går ikke an å få kontakt med et menneske i andre enden.

Når jeg ringer midt på dagen for å avtale timen er telefonen avstengt (!), samtidig som de hjelpsomt forteller meg at jeg er midt i åpningstiden deres. Blir henvist til sms eller appen deres.

Når man kommer inn til tider er legene høflig og overfladisk sympatiske, men bryr seg absolutt ikke, gir første og enkleste konklusjon uten noen involvering eller opplysning til pasienten, og har absolutt ikke tid til deg.

Behandlet som storfe. Du betaler for noe wikipedia kunne gjort like bra som dem, og med mer menneskelighet.

Legen er super kontoret fungerer ikke .

Lege: Rolf Sørlie Skrevet

Jeg har vært fast til Rolf Sørlie i 15 år . Jeg har alltid fått time raskt og god oppfølging. Kristin som jobbet på det gamle kontoret , er alltid blid og hyggelig. Etter de flyttet kontor synes jeg alt har blitt vanskelig. Sure kontor damer , man føler at man ikke blir tatt på alvor. Får ikke snakket med legen. Appen fungerer ikke, når man skal fornye resepter tar det lang tid. Og man må ringe opp mange ganger . Dette koster mye energi og mye ringing.

Proff og medmenneskelig

Lege: Reidar Johansen Skrevet

Har hatt Reidar som fastlege hele mitt unge liv. Han har alltid vist hva som er galt og nøyaktig hva man skal gjøre med det.

Tusen, tusen takk Reidar!

Kompetent

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Jeg har gått til Rebekka i flere år og er veldig fornøyd. Hun er erfaren, trygg og løsningsorientert. Det er noen som skriver at hun ikke er så medfølende, men dette har ikke jeg opplevd. Muligens kan hun oppleves noe streng, ettersom hun er effektiv og noe direkte. Hun er spesialist i psykologi.

Jeg er enig i at en av eldre damene i resepsjonen oppleves lite imøtekommende og sur.