Tannlege Opstrup

Tannlege Opstrup holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Tannlege Opstrup

Fantastisk tannlege

Tannlege: Anne Birgitte Opstrup Skrevet

Jeg har slitt med angst i årevis å tannlegeskrekk. Det var først da jeg begynte til Anne at jeg har klart å begynne slappe av. Hun er så empatisk, og forståelsesfull. Samtidig digger jeg humoren hennes å at hun er så orginal å seg selv. For ikke snakke om at hun er mye mye billigere enn andre tannleger. Så ønsker du en tannlege som har respekt, forståelse og som får deg til å føle deg trygg så er hun den rette. Hun har lang erfaring og er dyktig i sitt arbeid.

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Anne Birgitte Opstrup Skrevet

Har hatt denne tannlegen i over 10 år nå og har enda ikke fått noe å klage over. Hun er snill, effektiv og empatisk. Har hatt tannlege skrekk i mange år hun er den første etter 40+ år som har tatt hensyn til dette og fått meg til dels føle meg trygg i tannlegestolen igjen.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Anne Birgitte Opstrup Skrevet

Jeg har hatt henne en stund nå synes hun er flink og sympatisk og effektiv kom til henne etter mange år med tannlege skrekk hun viste stor forståelse og kom med forslag til hvordan jeg kunne overvinne skrekken

Uten tvil den beste jeg har vært bort i!!

Tannlege: Anne Birgitte Opstrup Skrevet

Er liv redd tannlege, men måtte krype til korset etter 13 år. Ble møtt med forståelse og empati. Tok sin tid og gjorde alt for å få meg til å føle meg trygg! Ambefaler på det sterkeste. Og ikke minst så er det mye billigere enn andre plasser i stavanger!

En litt "alternativ" tannlege !

Tannlege: Anne Birgitte Opstrup Skrevet

Raskt og enkelt å finne tid.
Behagelig
Grundig undersøkelse