Holmen Fastlegekontor

Hoffsveien 92 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holmen Fastlegekontor

God lege

Lege: Maher Alshammery Skrevet

Han er legen min siden 2014 og jeg er vfornøyd. Han sjekker alt nøyaktig og sender videre hvis det finnes behov for det.

Får ikke tak i legen

Lege: Maher Alshammery Skrevet

Har ekstreme problemer med å få tak i legen uten å måtte bestille legetime.

Kan ikke få fornyet resept på internett, og blir fort problematisk når jeg må bestille legetime for å fornye resept.

Jeg måtte også bestille legetime for å få resept på ny vare, selv om overført legejournaler viser lang historikk med problemer som ønsket produkt har dokumentert effekt på. Brukte 5 minutter på første besøket + jeg måtte betale for en hel legetime kun for å få tildelt nytt resept.

Lite barnevennlig og empatisk

Lege: Maher Alshammery Skrevet

Jeg har brukt han 2 ganger, men har sett meg nødt til og bytte fastlege for meg og barna mine. Setter seg ikke inn i full historikk, lytter ikke og gir meg ingen som helst trygghets følelse. Skriver ut medisiner kjapt og vil ha deg ut av kontoret så fort som mulig. Heller ikke spesielt barnevennlig.

Change him as soon as possible!

Lege: Maher Alshammery Skrevet

I was assigned to this doctor when I first moved in. He just doesn’t care! I was telling him about my kid’s allergy, he did not not even bother himself to check it. He was just filling information on the system for the lab and barely talked or asked anything regarding the case. Then, while I was still talking, he just turned the card machine and pointed to it! Like I will leave without paying anyway!! The worst service!

Anbefales ikke, nei.

Lege: Maher Alshammery Skrevet

Jeg har dessverre hatt dårlig erfaring med Maher. Han viste meg ingen sympati eller forståelse som pasient. I tillegg avbrøt han meg stadig da jeg forsøkte å forklare. Jeg er ikke selv født i Norge, så min norsk er på ingen måte perfekt, men Mahers norsk var så dårlig at det skapte problemer. I tillegg virket det på meg som om han er preget av en kultur som kolliderer med den norske, ved å være veldig dominant og ha liten respekt for kvinner. Jeg fikk dessverre ingen medfølelse i situasjonen. Summen av dette er at min konklusjon er at Maher overhode ikke innfridde mine forventninger til en lege i det norske helsevesenet. Jeg opplevde at han ikke brydd seg om det jeg fortalt ham i hele tatt. Jeg vet at jeg er veldig direkte i denne tilbakemeldingen, men det er min ærlige mening som andre har rett på å få høre. Denne legen anbefales ikke.