Huus Anne-Lise

Huus Anne-Lise holder til i Oslo

Siste vurderinger av Huus Anne-Lise

Endelig

Tannlege: Anne-Lise Huus Skrevet

Endelig en tannlege som hadde et vesen og en utførelse som gjorde meg trygg. Takk, Anne-lise! Nå er jo tannlegebesøk bare en lek. Forklarer underveis, er rolig og faglig. Man føler seg rett og slett trygg. Blir ikke 7 år til neste tannlegeundersøkelse denne gangen. Blir heller 2 gang i året.....

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Anne-Lise Huus Skrevet

Jeg anbefaler alle å benytte Anne Lise Huus. Hun er veldig dyktig, gjør grundig arbeid og har en behagelig væremåte. Jeg synes også hun har gode priser i forhold til mange andre tannleger.

Den beste tannlegen

Tannlege: Anne-Lise Huus Skrevet

Hun er en den beste tannlegen jeg har vært hos. Profesjonell og hyggelig og rolig. Anne Lise gir gode råd om hun ser at noe bør gjøres, men bare hvis det trengs og alltid etter avtale med kunden. Hun gjør jobben skikkelig og hos henne er selv en vanlig årlig kontroll noe du faktisk føler du får noe ut av. Når hun jobber med pasientene sine forklarer hun alltid underveis hva hun gjør, man føler seg trygg og ivaretatt.i tillegg til å være svært dyktig er hun hyggelig og prisen er ikke høyere enn hos andre tannleger. På tannlegekontoret hennes bestreber de seg på å sette kunden i fokus. Anbefales!

Rolig og dyktig

Tannlege: Anne-Lise Huus Skrevet

Anne-Lise Huus er en super tannlege, og jeg er veldig fornøyd. Hun har et behagelig og rolig vesen, og jeg føler meg godt ivaretatt her. Da jeg kom til henne for en tannsjekk etter et uheldig fall på sykkel, ordnet hun til og med refusjon fra HELFO (uoppfordret). Det er dessuten praktisk at det også i blant er åpent ettermiddager/kvelder. Anbefales!

Proffesionell tannlege

Tannlege: Anne-Lise Huus Skrevet

En dyktig tannlege som er interessert og kan faget sitt.
Rolig, hyggelig og en behagelig personlighet.
Opptatt av å gjøre en god jobb og bra rådgiver.
Bra pris i forhold til kvalite