Bodø tannlegesenter

Storgata 3b 8006 Bodø
Bodø tannlegesenter holder til i Bodø

Siste vurderinger av Bodø tannlegesenter

Super tannlege

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Med delvis tannlegeskrekk følte jeg meg veldig trygg og ivaretatt hos tannlege Lise Danielsen. Raskt effektivt og smertefritt.

Varm og profesjonell

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Lise var veldig varm og imøtekommende, rolig og profesjonell. Hun fortalte hva hun gjorde, og var tydelig og stødig i bevegelsene. En behagelig opplevelse. Kommer garantert igjen!

Effektiv og behagelig tannbehandling

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Jeg har ikke tannlegeskrekk, men synes det er ubehagelig å gå til tannlegen ettersom jeg sliter med ising i tennene.
Lise er rolig, forteller hele tiden hva som skjer og hvor lang tid det vil ta. Hun jobber effektivt, og er opptatt av at du skal ha det behagelig i stolen, spør om man trenger pause/skylling. Det er en god og avslappende atmosfære på denne tannklinikken, og jeg anbefaler virkelig alle å gå til Lise!

Veldig dyktig!

Tannlege: Are Arnesen Moen Skrevet

Forklarer hva han gjør, kunnskapsrik, nøye, forsiktig og forvisser seg om at pasienten har det bra. Hyggelig og trygg tannlege. Anbefales!

Ei trivelig dame😊

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Lise er trygg og ei veldig trivelig dame. Snakketøyet i orden;) følte meg veldig avslappet i tannlegestolen, og fornøyd med resultatet etterpå.
Anbefales😀