SINSEN LEGESENTER Jørgen Knudtzon

• Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved SINSEN LEGESENTER Jørgen Knudtzon

Brilliant doktor!

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Jeg ser av vurderingene at noen er misfornøyd med denne legen, men det kan jeg ikke forstå. De har kanskje ikke fått det som de ville? Min erfaring gjennom mange år er at han er rett frem, utrolig nøyaktig, en lege som bryr seg om deg som pasient. Ingen andre leger har noensinne ringt meg etter arbeidstid for å oppdatere meg om min helsesituasjon. Det gjør Knutzon. Mine opplevelser med Knutzon er at han er profesjonell (no bullshit), faglig brilliant og en som ikke gir seg før han har funnet kilden til evnt problemer. For den som ubegrunnet søker etter sykemelding eller et føyende sjarmtroll så er han nok ikke den rette legen. Hvis du er syk så finner du ikke bedre lege. PS! Knutzon er ikke "bare" en lege men en "ekte" doktor. De titlene deles ikke ut gratis. Dr.Knutzon anbefales !

Veldig vanskelig å snakke med

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Jeg besøkte ham for å be om sykemelding. Jeg hadde gjennomgått en kosmetisk operasjon og følte meg veldig dårlig i løpet av rekonvalesensen. Han nektet å gi meg sykemelding med begrunnelsen "hva vil samfunnet tenke om dette". Jeg må nevne at jeg ikke har hatt sykemelding eller egenmelding på tre år. Jeg har aldri vært borte fra jobben en eneste dag. Jeg er helt frustrert.

Meget misfornøyd

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Jeg sliter med angst og har hatt dr. Knudtzon som fastlege siden jeg var 8 år gammel. Hatt utelukkende dårlige opplevelser. Det toppet seg en dag han ringte meg i forbindelse med en legeerklæring og sa at jeg var 22 år gammel med angst og aldri kom til å få til noe i livet. Ringte også min mor og kjeftet på henne og sa at det var hennes feil at jeg hadde angst fordi hun ikke var villig til å hjelpe meg(noe som ikke stemmer). Dette er helt uakseptabel oppførsel fra en lege og det eneste han har bidratt med er mer angst.

Lite lydhør

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Dr. Knudtzon ønsket ikke å lytte, men trakk med én gang jeg kom inn døren beslutningen om at jeg måtte ned i vekt og at dette var det eneste problemet. Han hadde en invaderende og lite respektfull tilnærming, stilte lite relevante spørsmål og jeg fikk overhodet ingen hjelp til det jeg trengte. Han viste tydelig aggresjon over at jeg var kommet til han.

UNNGÅ DENNE LEGEN

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Forferdelig opplevelse ved bruk av denne upersonlige legen. Har ingen forståelse for deg som enkeltindivid. Er kun ute etter å tjene lønnen sin