SINSEN LEGESENTER Jørgen Knudtzon

Trondheimsvn. 139B 0570 Oslo

Siste vurderinger av SINSEN LEGESENTER Jørgen Knudtzon

Fenomenal fastlege

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Knudtzon er bånn ærlig, utrolig nøye og hjelpsom. Hans erfaring og kunnskap er en ekstra sikkerhet for oss som pasienter. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

Dyktig, ærlig og fornuftig

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Dr. Knudtzon er en faglig dyktig lege. Er det usikkerhet rundt diagnose, så er veien kort til henvisning. Positiv holdning siden utredning av fagkyndig ofte belyser mer enn det som kan observeres i en kortere konsultasjon.

Følte meg verdsatt som pasient og person når Knudtson fanget opp at det skjedde mye i livet og avså tid til en samtale. Selv om det var kø på venterommet, dedikerte Knudtzon tid til en som trengte det. Konstruktive tilbakemeldinger, ærlige råd og god oppfølging.

En flink medisinmann som bruker sunn fornuft og er ikke den som skriver ut antibiotika dersom du har lett hoste. Hatt Knudtzon som fastlege i nærmere 20 år og gruer meg til den dagen Knudtzon legger opp.

En sjelden god lege selv om jeg ikke alltid er enig med ham og han med meg

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Grundig, oppmerksom, skjærer igjennom, duller ikke ikke med en
Saklig god kommunikasjon. Veldig ærlig og kaster ikke bort ens tid på unødvendigheter, selv om jeg iblant hadde kunnet tenkt meg et lite psykiatrisk småpludring.
Leker ikke noe han ikke vet.
Sendes til spesialist om det er noe. Og er det noe feil i behandlingen kommer det fra spesialisten.
Bare godt å si til tross for jeg kan være uenig i hans konklusjon.
Men så er det ikke jeg som er klok lege, men bare pasient.
Effektiv. Burde vært flere som han.
Psykiatre får være psykiatre.
Kirurger gjøre det de kan best..
og kardiologer gjøre sitt...
og fastleger som Knudtzon være primærlege som gjør jobben med koordinere.
Mer imponert med tiden.
Anbefales før han slutter av.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Dr. Knudtzon er en av de beste legene jeg har hatt.
Han tar seg tid, lytter, har humoren på plass og gir de rette diagnosene ( om han ikke vet henviser han til spesialist).

Det er så sjeldent man finner leger som faktisk ikke skriver ut sykemeldinger og medisiner når du faktisk ikke trenger dem.
Men knudtzon er en av dem, å det vil jeg si er et tegn på at du er i trygge hender hos legen din!

Jeg vil også kommentere at personlig synes jeg resepsjonisten er ei svært koselig dame!

Arrogant, humørsyk og uten empati

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Det beste med denne fastlegen er at man slipper kø og ventetid og ofte får time raskt. Ellers kan sies at lokalene er svært triste og at legesekretæren er lite varm og vennlig.

Jeg har hatt denne legen i flere år, men har omsider fått byttet fastlege og kan ikke beskrive hvor fantastisk det er å slippe å forholde seg til Knudtzon mer. En ting som er påfallende er at synes å ha svært lite forståelse for at man som pasient befinner seg i en sårbar posisjon, der man er avhengig av å møte en person med empati, forståelse og respekt. Knudtzon er gretten, bedrevitende og utålmodig, han avbryter og lytter sjelden. Han fremstår utdatert og overfladisk i måten han forholder seg til en del viktige medisinske problemstillinger, der han avfeier spørsmål og innspill med påståelige, bastante og lettvinte konklusjoner. Det er svært ofte jeg har forlatt legekontoret i tårer, fordi jeg har følt meg totalt overkjørt og nedverdiget i måten han har forholdt seg på og ikke tatt meg på alvor. Det er også bekymringsfullt hvordan han kommer med råd basert på egne erfaringer fra sitt privatliv (samliv med kona, slanking osv), som virker totalt tilfeldige, uprofesjonelle og lite faglig forankrede. Knudtzon fremstår utbrent og synes å streve med egne relasjonelle/emosjonelle vansker, som han utagerer i møte med pasienter. Jeg anbefaler virkelig ikke denne legen.