SINSEN LEGESENTER Jørgen Knudtzon

Trondheimsvn. 139B 0570 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SINSEN LEGESENTER Jørgen Knudtzon

Tar pasienten seriøst og er nøye

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Jørgen Knudtzon er en lyttende, kunnskapsrik og seriøs lege som jeg har tillit til. Får time på dagen og han går grundig gjennom sykdomsbildet og henviser videre om det trengs. Han har også alltid en vits å komme med for å holde positiviteten oppe. Sekretæren er alltid blid og hjelpsom.

Dyktig og trygg

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Har bare godt å si om Knutzon som har vært min fastlege siden 1998. Blir trist å miste han når han pensjonerer seg.

Dårlig

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Denne fastlegen ønsker ikke å høre på hva pasienten har til å si. Svært dårlig opplevelse av behandlinger og råd som ble gitt.

Grundig fagperson med empati

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Min erfaring fra mange år er en fastlege som er grundig og systematisk, og som kombinerer fagkunnskap med lang erfaring. Det gjelder både når jeg har kommet med psykiske og kroppslige plager. Han er effektiv og direkte, og fokuserer på hva som er problemet. Men han har også tatt opp gamle saker for å høre hvordan det har gått. Det gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt.
Sykepleieren der er alltid forekommende og effektiv, og jeg er imponert over hvor raskt jeg kommer til.

Bare klikket ikke med han

Lege: Jørgen Knudtzon Skrevet

Ikke å anbefale. Han er ikke åpen for å lytte når man snakker til han. Det finnes veldig mange dyktigere fastleger enn han i Oslo.