Sundet Legesenter

Tlf: 63 96 26 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sundet Legesenter

Super lege :D :)

Lege: Orbal Laho Skrevet

Av alle legene jeg har hatt MÅ jeg si at jeg er veldig fornøyd med min fastlege Orbal Laho. Jeg har aldri fått så god hjelp noen gang, hos andre leger. De andre har kun trykket på tastaturet og gitt meg en resept og sagt: Værs god neste!
Hun er enkel og forstå, koselig og hyggelig lege :) Jeg syns hun er fantastisk.

Veldig fornøyd

Lege: Orbal Laho Skrevet

Veldig fornøyd, opplever å bli sett og hørt. Ingen problemer med språket. Imøtekommende og flink lege!
Kunne med fordel vært litt mer service fra kontordamene...

Veldig fornøyd

Lege: Ruben Granberg Jensen Skrevet

Hjelper når du trenger hjelp! Både med meg og barna har han hjulpet når vi har vært syke. Har det vært akutt har han tatt oss inn i mellom andre passienter. Alt over er vi veldig fornøyd med Ruben!

Lege: Orbal Laho Skrevet

Er kjempe fornøyd med denne legen! Forstår godt hva hun sier, hun tar ting på alvor og er kjempe flink til å lytte til pasientene sine. Hun er flink til å følge opp og rask/effektiv.

Bytter lege.

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Alltid sinnssyk lang ventetid på å komme inn til bestilt time. En gang hadde jeg avtale 2 timer etter legetimen, men måtte bare dra uten utført oppdrag for å rekke avtalen. En annen gang , med store ryggsmerter, orket jeg ikke vente mer, etter en time, og måtte dra hjem for å ta smertestillende og hvile. Respektløs behandling av mennesker.

Fantastisk

Lege: Michael Holter Skrevet

Dette er en fantastisk lege! En lege som ser pasienten, lytter, kommer med gode råd og henviser videre ved behov. Den beste legen jeg har hatt i hele mitt liv!

Lege med potential

Lege: Orbal Laho Skrevet

Mitt barn føler seg trygg med henne. Hun lytter og prøver å finne løsninger.
Derimot er det alt for vanskelig å få tak i henne. Tar flere uker å få time. ventetid på telefon er omtrent 30 - 75 minuttet. I tillegg er det heller ikke mulig å få akuttime på dagen.

Strålende fastlege!

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

Tar seg god tid, kunnskapsrik og humor. Setter veldig pris på at han tar seg tid til å kontakte forskjellige instanser om det er spørsmål han ikke kan besvare. Flink fyr! Men, kontordamene flest er som oftest ubehagelige.

Dyktig lege

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

Han er flink lytter til dine problemer tar seg god tid til undersøkelser . Anbefaller han på det sterkeste

Bytter!

Lege: Orbal Laho Skrevet

Opplevde legen som frekk,klaget over at hun hadde mye å gjøre,og fikk ved en anledning rett ut kjeft fordi jeg spurte et tilleggsspørsmål ang min situasjon med muskel/leddsykdom. Hun oppleves som uprofesjonell pga dette,hun virker uinteressert i "kjedelige" diagnoser som omhandler muskellidelser og frustrert over at verken dvitaminer eller smertestillende fungerer. Hun forklarte min sykdom med mangel på dvitaminer,og at kostholdsråd som er vanlige i Norge om å spise fet fisk ikke var logiske fordi fisken ikke oppholder seg i solen,faktisk! Følte meg uønsket og brysom da hun sitat:" kunne ha brukt tiden mens jeg var der på andre,viktige pasienter". Jeg opplever språket som noe som skaper misforståelser og det virket ikke som hun hadde kontroll på min journal. Uforberedt. Etter at hun rett ut fortalte at jeg misbrukte hennes tid (går sjelden til legen...) forlot jeg kontoret i sinne. Beklager,men uansett hva så kjefter man ikke på pasientene sine..forsinket hver gang,alt fra 30 min til over en time. Lang ventetid på time.

God lege

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

God lege som lytter å tar deg på alvor. Sekretærene er lite hyggelige å svært sure på telefon samt på kontoret. Liten forståelse for de helseplager som pasienten som ringer inn med har.

Dyktig lege

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

Min erfaring har vært svært god. Han tar seg tid for å bli kjent med deg og er en ung, men dyktig lege. Han har en humoristisk sans og er veldig empatisk. Han har hjulpet meg masse i forhold til min psykiske lidelse. Tillitsfull, henviser deg dit du skal, tar kontakt om det er noe.
Eneste jeg har å merke på er helsesekretærene som jobber der. Ofte sure og grinete, og ALTFOR lang ventetid på telefon.
Men de har vært flinke til å ta mine akutt tilfeller seriøst, og det håper jeg de fortsetter med. Også for andre pasienter.

Slett behandling av min mors KOLS

Lege: Ruben Granberg Jensen Skrevet

Jeg var tilstede ved konsultasjonen ift Kols behandling, fordi min mor hadde nedsatt hørsel og han snakket ikke så hun hørte ham. Han var heller ikke interessert i å gi henne medisinen hun trengte. Vi byttet deretter lege. Til en lege som hørte på henne.

Trygg og trivelig

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

En fastlege man føler seg ivaretatt hos. Som henviser videre og gir god informasjon. Har tid til deg når du er der.

En dyktig og kompetent lege

Lege: Orbal Laho Skrevet

Jeg har hatt samme lege i nesten 10 år og veldig spent på Orbal. Det var en positiv opplevelse. Hun er profesjonell, dyktig, strukturert, humoristisk og medmenneskelig. Hun lyttet, spurte og var informativ rundt undersøkelsene som måtte foretas. Anbefaler henne så absolutt. Ser det er noen som opplever språkproblemer, og jeg opplevde ikke det. Hun har noe markert dansk over uttalen sin, men det opplevdes som uproblematisk.

Dyktig og empatisk

Lege: Orbal Laho Skrevet

Snakker utmerket Norsk. Ingen kommunikasjonsproblemer. Lytter oppmerksomt og tar seg godt tid. Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Og får den hjelp jeg trenger.

Byttet lege

Lege: Orbal Laho Skrevet

Var hos henne ett par ganger. Byttet lege etter de to møtene. Språkproblemer er en ting, men kan oppleves litt frekk.

Uerfaren og umoden lege

Lege: Orbal Laho Skrevet

Fikk tildelt denne legen, da min lege sluttet.
Opplever språkproblemer!
Hun åpnet med at Norge har en del riklandssykdommer, og sa at blant disse sykdommene er bekkenløsning, cfs/me og leddgikt.
Den andre gangen jeg var der (grunnet muskelproblemer), så spurte hun om jeg var lat!

Hun brukte god tid når jeg første var der, prøvde å forstå, men... Det var det.

Totalt sett, så var jeg der to ganger før jeg skiftet lege, bare komme meg bort fra denne!
Føltes som at det var en unge jeg var hos, i forhold til hva hun sa, og hva jeg fikk ut av det.
Disse to gangene opplevde jeg også at jeg skulle beregnet lang ventetid på venterommet. Første gangen ca 30 minutter forsinkelse, og andre gangen ca 1 time og 15 minutter.
Tidligere lege har vært maks 15 minutter forsinket.

Totalt sett: Missbruk av min tid!

Snilleste legen jeg har hatt, stolt doktor.

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Han hjelper deg med det du trenger, og er flink til jobben sin. Han er stolt av å være doktor og legger sjel i jobben han gjør.Jeg trengte en del medisiner og han skrev ut resepter for å finne medisin som passet meg best.

God og kompetent

Lege: Ruben Granberg Jensen Skrevet

Har en god opplevelse av legen. Er ikke en person som løper ned dørene på legekontorer, men han løste mitt problem raskt og effektivt. Hyggelig fyr for øvrig.