Sundet Legesenter

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av Sundet Legesenter

Super lege :D :)

Lege: Orbal Laho Skrevet

Av alle legene jeg har hatt MÅ jeg si at jeg er veldig fornøyd med min fastlege Orbal Laho. Jeg har aldri fått så god hjelp noen gang, hos andre leger. De andre har kun trykket på tastaturet og gitt meg en resept og sagt: Værs god neste!
Hun er enkel og forstå, koselig og hyggelig lege :) Jeg syns hun er fantastisk.

Veldig fornøyd

Lege: Orbal Laho Skrevet

Veldig fornøyd, opplever å bli sett og hørt. Ingen problemer med språket. Imøtekommende og flink lege!
Kunne med fordel vært litt mer service fra kontordamene...

Veldig fornøyd

Lege: Ruben Granberg Jensen Skrevet

Hjelper når du trenger hjelp! Både med meg og barna har han hjulpet når vi har vært syke. Har det vært akutt har han tatt oss inn i mellom andre passienter. Alt over er vi veldig fornøyd med Ruben!

Lege: Orbal Laho Skrevet

Er kjempe fornøyd med denne legen! Forstår godt hva hun sier, hun tar ting på alvor og er kjempe flink til å lytte til pasientene sine. Hun er flink til å følge opp og rask/effektiv.

Bytter lege.

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Alltid sinnssyk lang ventetid på å komme inn til bestilt time. En gang hadde jeg avtale 2 timer etter legetimen, men måtte bare dra uten utført oppdrag for å rekke avtalen. En annen gang , med store ryggsmerter, orket jeg ikke vente mer, etter en time, og måtte dra hjem for å ta smertestillende og hvile. Respektløs behandling av mennesker.