Sundet Legesenter

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Tlf: 63 96 26 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sundet Legesenter

Snakker hele tiden hører ikke på pasienter.

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Den legen er ikke ærlig overkjører lett pasienter. Fikk ikke god behandling. Hører ikke etter pasienter. Bare ha sin egen mening og stresser hele tiden. Ubehagelige opplevelser, bytte legen.

Kjempefornøyd!

Lege: Orbal Laho Skrevet

Dyktig og hyggelig lege som lytter til pasientene, ser deg som enkeltperson og som ønsker ditt beste.

Skremmende Uprofesjonel.

Lege: Orbal Laho Skrevet

Min datter som driver med idrett ble plutselig sengeliggende i over en måned etter en vaksine hpv og eg selfølgelig var bekymret og ønsket at ho tar blodprøver og sjekker om noke annet var gale. Jenta e så svak at ho besvimte av blodprøver og legen foran jenta sier at ho er sikkert glad å se Netflix og vil være heime, at ho e kanskje mobbet på skolen eller deprimert og at var min skyld at ho besvimte fordi eg var bekymret. Eg ble helt i sjokk og sa at dette stemmer ikkje svaret var 'sorry men hun ser ikkje akkurat psykisk sterk ut der hun ligger. Jenta låg bleik og tårene rant Slik snakker en ikkje foran barna. Bytter!

Fantastisk lege og medmenneske

Lege: Michael Holter Skrevet

Dette er en utrolig lege. Lyttende, forståelsesfull, empatisk, varm og kunnskapsrik. Her blir du ivaretatt og tatt på alvor. Både når det gjelder psykiske og fysiske plager eller at du kun trenger noen å snakke med. Anbefaler denne legen på det sterkeste. Han tar seg god tid og bryr seg virkelig om pasienten sin. Beste legen jeg har hatt - og jeg har byttet mange ganger og prøvd flere fastleger samt. privatleger.

Dyktig lege

Lege: Michael Holter Skrevet

En lege som tar seg tid, lytter, er flink til å følge opp og sender pasienten videre. Skaffer seg oversikt og innsikt ved sjeldnere sykdommer. Kan kalle en spade for en spade ved behov.