Bodil Abelsen

Telefonnummer55 16 16 5055 16 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Folke Bernadottes Vei 52 5147 Fyllingsdalen
Bodil Abelsen holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bodil Abelsen

Veldig flink og behagelig tannlege !

Tannlege: Bodil Abelsen Skrevet

Bodil Abelsen er min faste tannlege og har vært det i mange år. Hun er en behagelig og rolig tannlege som hele tiden tilpasser seg meg som pasient.
Informerer om det hun gjør så jeg kan slappe godt av.

Faglig flink og omsorgsfull

Tannlege: Bodil Abelsen Skrevet

Det å gå til tannlegen er gjerne ikke det vi har mest lyst til men Bodil møter deg på en god måte. Hun holder deg oppdatert om hva hun gjør og hvorfor mens du ligger i tannlegestolen. Du får nok informasjon til føle deg trygg og involvert i behandlingen. Hun husker hva som er gjort tidligere og tar seg tid til å gi deg rådene du trenger for å slippe billigst mulig unna neste gang uten å bli moraliserende. Hun er flink nok til å lese kroppsspråk til å ta pausen fra boringen før du synes det blir for ille mens du ligger hjelpeløs i stolen. Oppsummeringen er at hun får meg til å føle meg godt ivaretatt og trygg på at de faglige valgene hennes er gode. Arbeidet hun har gjort har fungert godt og vart. Det negative er at hun er en populær tannlege så det kan ta tid å finne passende timer så du blir ikke ferdig i en fei hvis du skal ha flere timer på rad. Bør vel nevne at du får akutt time kjapt på tross av dette.