Atlas Medisinske Senter AS

Dronningens gate 40 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Atlas Medisinske Senter AS

Flink og stiller opp

Lege: Allan Adrian Skrevet

Fikk time på dagen da min datter på 11 mnd fikk høy feber. Han fant ut av hva som var galt og ga riktig behandling.

Dyktig og effektiv

Lege: Allan Adrian Skrevet

Han er en veldig dyktig og oppdatert lege. Det er enkelt og kjapt å bestille time, og klinikken er midt i Oslo sentrum.

I starten følte jeg, som jeg ser andre skriver, at han virket kald og uinteressert. Litt kald er han nok, men absolutt ikke uinteressert. Han er effektiv, og har nok dårlig tid, så timene varer ikke lenger enn de absolutt må. Jeg får likevel alltid hjelpen jeg trenger, og ofte mer enn jeg tenkte at jeg kunne få. Han er også ikke beskjeden med å bestille oppfølgingstimer. Han er ikke en lege for «den gode samtalen», men om det ikke er noe du ser etter i en fastlege, er dr. Allan et veldig godt valg.

Dårlig tid og lite interesse for pasienten

Lege: Allan Adrian Skrevet

Dr. Adrian virker som en lege med mange pasienter og dårlig tid til den enkelte. Jeg forstår at fastleger har det travelt, men hver pasient får tildelt 15 minutter ved timebestilling, og jeg har nesten alltid opplevd å bli skyndet ut fra kontoret hans innen det har gått 7. Han virker uinteressert i problemet man presenterer, henviser deg videre hvis nødvendig men virker som at han ønsker å gjøre svært lite selv av undersøkelser eller å stille spørsmål rundt det aktuelle.
Virker dog kunnskapsrik, og virker rolig og fattet.

Dyktig lege. Å vennlig

Lege: Allan Adrian Skrevet

Dyktig lege, som forstår seg på pasienter og dens behov. Har ikke vært for mye hos han. Takk for helsa mi :)

Tar seg tid, tar deg seriøst

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

Veldig rolig, lyttende og interessert.
Kunnskapsrik og tillitsvekkende. Den beste legen jeg har hatt!