Atlas Medisinske Senter AS

Telefonnummer22 47 30 1022 47 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 40 0154 Oslo

Siste vurderinger av Atlas Medisinske Senter AS

Eldre, kunnskapsrik

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

1.Han lytter til problemene dine, og finner "feil" relativt kjapt sikkert pga hans erfaring om det meste. Men noen ganger ønsker jeg en dypere utbedring av problemene. 2.Han er lett tilgjengelig, også på nett. 3. henviser kjapt. 4. av person liker jeg å eksperimentere litt for å nå beste resultater når det gjelder helsen min, der er han ikke så fleksibel.

generelt er jeg veldig fornøyd. jeg har hatt han som fastlege i mange år :)

Jeg vil ikke gi mer enn tre stjerner selv om han i forhold til de fleste andre fastleger scorer en klar 5-er. jeg gir 3 da jeg har forventninger om at leger generelt bør ha visse "minimumskrav"

Dolket i ryggen

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

Terje B Lie ble oppsøkt som fastlege da vi som familie trengte støtte ifm søknad bydelshjelpetiltak. Legen virket i utgangspunktet lyttende og positiv, også til at vi som foreldre måtte involveres. Det som skjedde videre kan bare karakteriseres som et svik.
Plutselig var han på bydelens side, uten å informere oss, hadde bydel henvendt seg til legen via tlf., noe som resulterte i avslag med referanse til hva lege TBL hadde uttalt. Bak vår rygg ?!! Helt useriøse uttalelser, som når konfrontert ikke tok ansvar for.
Det var et slag for oss, i en sårbar fase, å oppleve tillitsbrudd fra en man liksom tror seg trygg hos, svik av verste slag.

Høy kompetanse, lyttetende og empatisk

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

Dr. Lie er usedvanlig dyktig, høy kompetanse, lyttende og empatisk. Gir aldri uttrykk for å ha dårlig tid, selv om det er helt klart enkelte dager hvor arbeidsmengden er enorm. Jeg jobber selv i helsevesenet. Dette er en lege vi trenger flere av!

Kan mennesket!

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

Lyttende og kompetent. Grundig, presis og tilgjengelig, også utover vanlig kontortid. Serviceinnstilt og hyggelig forværelse.

Best doctor ever

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

He is the best. He is fluent in english, his office is always clean and tidy, he has empathy and he takes you serious.