Atlas Medisinske Senter AS

Dronningens gate 40 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Atlas Medisinske Senter AS

Fjern og uinteressert

Lege: Allan Adrian Skrevet

Virker fjern og uinteressert. Tafatt, må spørre mange ganger før man får noe svar, eller så får man ikke svar i det hele tatt. Vanskelig å få kontakt med, drar på ferie uten å ha ordnet med vikar som kan ordne resepter etc.

Dyktig lege. Å vennlig

Lege: Allan Adrian Skrevet

Dyktig lege, som forstår seg på pasienter og dens behov. Har ikke vært for mye hos han. Takk for helsa mi :)

Tar seg tid, tar deg seriøst

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

Veldig rolig, lyttende og interessert.
Kunnskapsrik og tillitsvekkende. Den beste legen jeg har hatt!

Proff og effektiv lege

Lege: Allan Adrian Skrevet

Har hatt Allan som fastlege i rundt 8 mnd nå og jeg er veldig fornøyd. Han ordnet kjapp henvisning til hudpoliklinikk, kommer med masse tips og råd + han virker genuint interessert i mitt velvære.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Allan Adrian Skrevet

Bestilte time på søndag og da var det ledig allerede på tirsdag. Mottok bekreftelse etter 1 min, og fikk altså ordnet meg med legetime veldig effektivt på helsenorge.no.
Allan var hyggelig, rolig og veldig behjelpelig. Min første time hos han, men fikk altså et veldig godt førsteinntrykk.
Fikk derimot ikke komme inn før 15 min etter min opprinnelige time, men det er vel litt slik man må regne med på et legekontor, jeg har i hvertfall respekt og forståelse for at disse fastlegene har mye å gjøre. Så akkurat det brydde jeg meg ikke så mye om.