Atlas Medisinske Senter AS

Telefonnummer22 47 30 1022 47 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 40 0154 Oslo

Siste vurderinger av Atlas Medisinske Senter AS

Anbefales

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

Er veldig fornøyd. Får time rimelig fort når det haster og ellers er Terje en lege som tar deg på alvor. Han er en hyggelig og rolig person og assistenten i resepsjonen er også snill og behjelpelig.

Erfaren, trygg og imøtekommende

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

Etter å ha vært familiens lege og min lege så lenge jeg kan huske, gjennom små og store sykdommer, kan jeg si at Terje er en lege man stoler på og som tar deg på alvor. Jeg har aldri opplevd at han ikke lytter eller henviser videre. Har mye å gjøre men tar seg likevel god tid til hver pasient. Kan være litt ventetid men for meg er det verdt det. Hyggelig legesekretær også, som er flink til å sette vaksiner etc.

Fantastisk

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

For en flink lege! Jeg byttet til ham nylig og er veldig fornøyd.
Han tar seg tid til å lytte og er veldig dyktig.

Lyttende og løsningsorientert

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

Beste legen jeg har hatt noensinne. Det kan være lang ventetid for time, men det er verdt det. Om det er alvorlig sykdom, tar han deg inn.
Lyttende, løsningsorientert og man føler seg trygg og ivaretatt her.
Anbefales!!

Virker kunnskapsrik men dårlig tilgjengelighet

Lege: Terje Blix Lie Skrevet

Om han er en god lege for deg handler om i hvilken grad du er avhengig av å få lege på kort varsel. For å få hastetime må du ringe før 9 og iflg forværelse er det ikke sikkert du får time og da må du ringe dagen etter i håp om å få da. Vanlig time kan ta flere uker. Det er den dårligste løsning jeg har opplevd på noe legekontor. Men når du kommer til han virker han dyktig.