Heer legekontor

Heer Legekontor 1445 Drøbak

Siste vurderinger av Heer legekontor

Positiv og engasjert

Lege: Arif Iqbal Skrevet

En veldig engasjert lege. Tar seg god tid. Kunnskapsrik. Anbefales! Kort ventetid og forståelig forklaring om sak, medisin, bivirkninger osv. Virker lite stresset.

Behagelig

Lege: Arif Iqbal Skrevet

Behagelig, ettertenksom og lyttende. Føler å bli tatt alvorlig og han virker grundig og opptatt av min helse. Har fått ganske god tillit til ham som ny fastlege.
Blitt lettere å få timeavtale.

Veldig flink lege

Lege: Arif Iqbal Skrevet

Han tar seg tid til pasientene sine og en føler seg hørt. Er alltid hyggelig og omgjengelig. Beste jeg har hatt.

Likegyldig.

Lege: Arif Iqbal Skrevet

Legen påviste bihulebetennelse med klassiske symptomer og stor smerte tilstede. Han så seg ikke villig til å skrive ut Paracet og Ibux fordi etter hans mening kan medisinene kjøpes reseptfritt på apotek eller bensinstasjon.

Hvis du får Paracet og Ibux på resept hos legen, blir prisen halvert. - Vi skriver ut mange resepter for å hjelpe på pasientens økonomi, sier allmennlege Jørgen Skavlan.

Utilgjengelig og

Lege: Gunnar Bjerknes-Haugen Skrevet

Det er omtrent umulig å få kontakt med legekontoret (alltid minst 20 minutter å vente på telefonen), og når du først får en time må du som regel vente minst en halvtime før det blir din tur, av og til over en time etter avtalt tid.

Føler ikke at legen lytter skikkelig til deg, og bruker lite tid på å finne årsaken til at man er syk. "Vi venter og ser" er stort sett konklusjonen hver gang.