Heer legekontor

Heer Legekontor 1445 Drøbak
Tlf: 64 93 60 06 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Heer legekontor

Er selv i helsevesenet og har fått svært kompetent behandling

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Har blitt godt mottatt, har blitt godt lyttet til og har fått svært adekvat behandling. Er veldig godt fornøyd .

Kundskapsrik

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Hjælpsom som lege ved hva han snakker om.

Brukt ham som lege i over 20 år, og er den mest omtenksomme lege jeg har møtt i min tid jeg har brukt en lege.

Hjelpsom.

Anbefaler ham på det varmeste, håper han kan holde på i mange år enda

Kunnskapsrik å utrolig dyktig lege. til å stole på.tar tingpå alvor.den beste legen.som jeg har hatt i snart 20 år.anbe

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Absolutt den beste legen jeg har hatt. igjennom ca.20 år. gjør jobben sin.å kan utrolig mye. kan virkelig anbefale han som Lege!

Mer koseprat enn lege

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Etter legetimen med en eldre dame stod han og kosepratet i gangen - i 45 min !! Måtte droppe legetimen og gå for å rekke annen avtale. Hadde ventet en uke på legetimen. Elendig

Ikke å anbefale

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Aldrig svar på tlf. Slurv med papirer, glemmer å sende legeerklæring å henvisninger. å dårlig service..!

Trofast huslege

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Strekker seg langt for pasienten. Positiv og forståelsesfull og liketil. Godt humør tross stort arbeidspress. Tar seg tid til å forklare pedagogisk om hvordan kroppen fungerer. Mer tilgjengelig nå med bruk av Pasientsky.

Trivelig og dyktig.

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Har aldri opplevd noe negativt hos denne legen. Har tatt seg god tid, og føler at man blir tatt seriøst. Fordel også at det ofte er kort ventetid på å komme inn, selv uten time.
At han har en viss form for humor er heller ikke å forakte.

" Den beste legen jeg har hatt "

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Gunnar Bjerknes Haugen lytter alltid oppmerksomt til hva jeg har å si.
Han tar seg god tid og er veldig forståelsesfull og kunnskapsrik. Dyktig på henvisninger og rådgiving. Har humor og " glimt " i øyet.
Kan anbefales....

ikke å anbefale

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

denne legen har gitt meg tabletter i mange år. ga meg aldri henvisninger. Han har ingen respekt for folk... arrogant lege som kun prater om seg selv... heldigvis har jeg byttet lege. anbefaler ingen han som lege

Dårlig service!

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Virket veldig stresset. Ville bare få meg ut derfra virket det som. Sa ikke hadet, eller god bedring når jeg gikk. Lang ventetid. Tok ikke testene jeg ba om.

beste legen jeg har hatt

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

kunnskapsrik lyttene tar deg på alvor hvis han er usikker ringer han opp spesialister eller henviser deg til spesialist, jeg har,ikke noe og klage på ,kontor damene altid hyggelige.

Uheldig møte

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Jeg var innom Heer legekontor da de hadde daglegevakt i Frogn. Problematikken jeg kom med har en veldig enkel undersøkelse, men kan være livsnødvendig.

Da jeg i tillegg var veldig bekymret for situasjonen følte jeg meg naturlig nok veldig sårbar.

Jeg fikk hjelp med en gang jeg kom til undersøkelsen som skulle utelukke problematikken. Etter dette ble jeg spurt om mye som var irrelevant i tillegg til at videre undersøkelse føltes krenkende og ydmykende.

Lite forståelsesfull, kjører sitt eget løp og virker veldig uinteressert.

En forferdelig arrogant lege, og generelt frekk!

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Er ikke tilstede i samtalen, lukker øyne og ser ut til å sove mitt i en samtale. Sier ting som ikke er i sammenheng og virker ikke som han får med seg det som blir sagt, men er rask på å konkludere. Mann forstår seg ikke helt ikke på han og mister tilliten

Useriøs og vanskelig å få tak i

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Jeg har hatt denne legen i over ett år nå og er en person som har mye plager og trenger en lege som er tilstede. Gunnar er utrolig vanskelig å få tak i. Enten så er legekontoret stengt i åpningstidene, eller så har han faktisk bare dratt sin vei. Det hendte en gang at jeg trengte hjelp, men resepsjonisten visste rett og slett ikke hvor han hadde tatt veien. Han virker også som en veldig useriøs type og jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor når jeg er der. Det er rett og slett ubehagelig. Om jeg har tatt noen tester får jeg heller ikke tilbakemelding på dem om jeg ikke tar kontakt selv, noe som er vanskelig når ingen er tilstede. Dette har resultert i at jeg som pasient sitter igjen med plager som jeg hadde trengt legehjelp til.

En lege som ikke har tid til meg

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Jeg opplevde han som fastlege at han ikke hadde tid til meg, han har aldri spurt om jeg har det bra eller noe jeg lurer på, bare titter på skjermen å ser hva som feilte meg i fjor, virket arrogant og grinete når jeg var hos han sist. han blidgjøres kraftig vis du snakker med man om dyrene i skaubygda da er han i sitt rette element. han er sikkert faglig flink har ingen ting å utsette på det, men tror han har altfor mange jern i ilden, som gjør at han blir stressa og utilpass.

Kontoret eller rettere sagt telefonen kan like gjerne stenges for innkomne samtaler, for det er slik den fungerer i praksis. stakkars hun som jobber der..
det skulle selvfølgelig vært ansatt en til på det kontoret..Lykke til med forbedringene.

Godt fornøyd kunde

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Jeg ser at Bjerknes Haugen har fått så hatten passer av flere brukere her og synes at jeg får være litt motvekt til dette. Dette er en svært kunnskapsrik kar som har levd ett rikt liv og sett mye. Folk som vet mye blir ofte sett på som arrogante uten at de nødvendigvis er det. Jeg har vært en såkalt "tung" bruker med besøk 1 - 2 ganger i uka over flere år. Jeg har alltid blitt møtt med respekt og forståelse. At mannen har mye å gjøre vet vi jo, men ting blir gjort og han er en mester til å få til det umulige. Jeg gruer meg til den dagen Bjerknes Haugen går av med pensjon, for makan til kar skal man lete lenge etter.

Ikke så bra

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Mitt barn hadde skadet seg i barnehagen. Bjerknes Haugen hadde svært lite tålmodighet med barnet som både var redd, hadde det vondt. En lege bør takle situasjonen bedre når det gjelder et barn på tre år.

Vi valgte å fjerne stingene selv...

Umulig å få tak på!

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Legen som også er kommunelege er umulig å få tak på og har tydlig for mye å gjøre. Etter å ha ringt utallige ganger dro jeg opp på legekontoret for å bestille time. Jeg sto utenfor å ringte inn. Istedenfor å ta telefonen satt de og pratet sammen og det var ingen pasienter tilstede.

Da jeg først fikk time var legen svært arrogant, lyttet ikke, forlot meg for å prate om andre ting flere ganger og mottok en mobil samtale.

Uten å ha sjekket meg eller hørt på det jeg har å si gjorde han seg opp en mening og sendte meg hjem! Byttet fastlege på sekundet!!! Mulig han er flink, det fikk ikke jeg oppleve men har han langt igjen for å yte normal god service og vise empati!

Under enhver kritikk

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Jeg har heldigvis vært frisk for det aller meste og har derfor aldri byttet fastlege - til nå.

Etter en kort konsultasjon høsten 2013 ble jeg rett og slett mål løs over den nedlatende holdningen jeg ble møtt med.

I begynnelsen av desember hadde jeg behov for å endre en sykemelding (idrettskade) fordi jeg kan jobbe mer tidligere en antatt. Jeg ringte første dag 11 ganger før jeg fikk kontakt. Deretter sendte han meg A-delen av sykemeldingen i form av en BMP-fil på en e-post. Dette er vel ganske amatørmessig. Bjerknes-Haugen: A-delen skal til NAV.

For å forsøke å rette opp i dette ringte jeg 9 ganger, sendte en SMS og tok kontakt per e-post.

Hvordan Bjerknes-Haugen er faglig kan jeg ikke uttale meg om for jeg er ingen lege. På det kommunikative planet er det forbedringspotensiale.

Jeg hadde tenkt å konfrontere deg selv med dette selv, for det syntes jeg er det mest redelige, men nå har jeg ringt så mange ganger at det får være bra.

Bjerknes-Haugen:
- Om du henvender deg til pasienten og ikke til PC'en din så hjelper det
- Sørg for å svare på telefonen og skyld ikke på bemanning eller telefonsentral
- Når jeg har 3 spørsmål så handler ikke dette om Kinder-egg (nei det er faktisk ikke en spøk fra min side)

Jeg håper du kan bruke tilbakemeldingen til noe positivt - lykke til.

En god, men utilgjengelig fastlege

Lege: Gunnar Haugen Bjerknes Skrevet

Min families erfaring med denne legen er omfattende. Han er god. Litt stresset, litt flakkende, men kompetent. Henviser raskt ting som er i "kanskje". Et problem: En fastlege er betalt for tilgjengelighet.