Hegdehaugen Legesenter

Telefonnummer22 95 50 1022 95 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo

Siste vurderinger av Hegdehaugen Legesenter

God lege

Lege: Dan Orvar Niklasson Skrevet

Hatt ham som fastlege i mer enn 20 år. Alltid tatt på alvor, alltid undersøkt nøye. Svært fornøyd etter alle disse årene.

Manglende oppfølging

Lege: Finn Waaler Skrevet

Etter legebesøk med konstatert bihulebetennelse ble jeg lovet rekvisisjon til øre nese hals. Etter 3 måneder har denne enda ikke blitt sendt ut fra legekontoret. Har ringt gjentatte ganger og resepsjonistene har gitt beskjed hver gang, men legen har ikke gjort Moe enda. Det samme gjelder en sykemelding til Nav som var manglene utfyllt. Fikk kopi fra brev sendt til lege om at skjema måtte sendes på nytt innen en frist for st sykepenger kunne utbetales. Dette ble ikke gjort så jeg fikk i gen sykepenger.
Helt useriøst legekontor som ikke tar pasienters helse på alvor.

Trygg

Lege: Finn Waaler Skrevet

Stilte veldig godt opp i en periode jeg var veldig dårlig , gav gode råd og hjalp meg gjennom en vanskelig periode i livet.
Syns det er vanskelig å få time nå som jeg er i bedre form og ikke trenger så tett oppfølging.

utrivelige resepsjonister, sure og irriterte. Dårlig tilgjengelighet og lang ventetid

Lege: Dan Orvar Niklasson Skrevet

Jeg ringte for aktutt time en hel uke syk. Da var det Ikke forvent deg en hyggelig person som tar telefonen når du ringer til Hegdehaugen Legesenter. Resepsjonistene er nok heller lite fornøyd med både arbeidssituasjonen så frekke, sure og irriterte som de er. Da jeg ringte om du ringer tidlig er det svært vanskelig til umulig å få legetime på dagen hos vikar lege.
Da sa hun at alt fult, ikke noe ledig time og hun vil bare vil legge på tlf så fort så mulig. Dette er nok og håper dere som driver der bør kjerpe dere. Jeg anbefaler ikke verken legen og legesenter.

Svært fornøyd

Lege: Finn Waaler Skrevet

Jeg har de siste fire årene vært pasient hos fem ulike leger, og det var først da jeg startet hos Waaler for ett år siden at jeg fikk den hjelpen jeg trengte. Han tar seg tid og lytter til pasienten, og han er svært kunnskapsrik. Helseproblemer andre leger har gitt opp, har Waaler løst med enkelhet. Jeg vil aldri bytte fastlege igjen!

De andre ansatte ved legesenteret oppfatter jeg også som hyggelige og hjelpsomme. Noen ganger er de svært travle, og da kan de virke stresset, men jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger.

Jeg er svært fornøyd og takknemlig over å ha fått plass hos Finn Waaler ved Hegdehaugen legesenter.