Hegdehaugen Legesenter

Telefonnummer22 95 50 1022 95 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo

Siste vurderinger av Hegdehaugen Legesenter

Han er ikke bare lege men min livsrådgiver

Lege: Finn Waaler Skrevet

Dr Finn er en av de mest fantastiske mennesker i mitt liv. Han tar seg alltid god tid å hører på meg og mitt barn og prøver alltid å finne skilden til prøblemet. Han har alltid noe klokt å si. jeg føler at han virkelig bryr seg. jeg skulle ønske at jeg kunne finne noen lik han nå som han jobber mindre. Han er bare helt fantastisk.

God lege

Lege: Dan Orvar Niklasson Skrevet

Hatt ham som fastlege i mer enn 20 år. Alltid tatt på alvor, alltid undersøkt nøye. Svært fornøyd etter alle disse årene.

Manglende oppfølging

Lege: Finn Waaler Skrevet

Etter legebesøk med konstatert bihulebetennelse ble jeg lovet rekvisisjon til øre nese hals. Etter 3 måneder har denne enda ikke blitt sendt ut fra legekontoret. Har ringt gjentatte ganger og resepsjonistene har gitt beskjed hver gang, men legen har ikke gjort Moe enda. Det samme gjelder en sykemelding til Nav som var manglene utfyllt. Fikk kopi fra brev sendt til lege om at skjema måtte sendes på nytt innen en frist for st sykepenger kunne utbetales. Dette ble ikke gjort så jeg fikk i gen sykepenger.
Helt useriøst legekontor som ikke tar pasienters helse på alvor.

Trygg

Lege: Finn Waaler Skrevet

Stilte veldig godt opp i en periode jeg var veldig dårlig , gav gode råd og hjalp meg gjennom en vanskelig periode i livet.
Syns det er vanskelig å få time nå som jeg er i bedre form og ikke trenger så tett oppfølging.

utrivelige resepsjonister, sure og irriterte. Dårlig tilgjengelighet og lang ventetid

Lege: Dan Orvar Niklasson Skrevet

Jeg ringte for aktutt time en hel uke syk. Da var det Ikke forvent deg en hyggelig person som tar telefonen når du ringer til Hegdehaugen Legesenter. Resepsjonistene er nok heller lite fornøyd med både arbeidssituasjonen så frekke, sure og irriterte som de er. Da jeg ringte om du ringer tidlig er det svært vanskelig til umulig å få legetime på dagen hos vikar lege.
Da sa hun at alt fult, ikke noe ledig time og hun vil bare vil legge på tlf så fort så mulig. Dette er nok og håper dere som driver der bør kjerpe dere. Jeg anbefaler ikke verken legen og legesenter.