Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Veldig flink med barn

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Jeg skiftet over hele familien til Melberg som fastlege etter å ha hatt barna mine på kontroll på helsestasjonen i Sandvika. Han jobber der 1 gang i uka. Han virker veldig interessert i og flink med barn. Han etablerer raskt kontakt og de føler seg trygge og sett.
Anbefales på det sterkeste.

Usikker, forstår ikke mine problemer

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Han har ofte dårlig tid, må ofte vente lenge, lytter ikke, må be om at han kjenner på meg der jeg har vondt. Kommer til å bytte fastlege

Trygghet, kompetanse og lyttende

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Min forrige særdeles gode fastlege på humana sluttet. Jeg ble tildelt Melberg sammen med mine to døtre. I etterkant har jeg forstått at dette var et særdeles heldig utfall av en uheldig omstendighet.
Strålende lege.

Empatisk of effektiv

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Jarl Inge Melberg er en meget dyktig, empatisk og flink lege. Jeg kan bare beklage at hans pasientlister er fulle. Heldige er de som har ham som fastlege.

Lyttende og kunnskapsrik lege

Lege: Morten Opås Skrevet

Opplever god behandling, god service og at legen lytter og forstår. Stiller de riktige spørsmålene. Legen ser meg som pasient, ikke bare papirer eller nummer.

Henviser gjerne til spesialistutredning, og er god på oppfølging når dette tas opp i påfølgende legetime. Virker oppriktig interessert i pasientens beste, og strekker seg langt for å yte god behandling, eksempelvis ved telefonkonsultasjoner eller akutt-timer på kort varsel. God på oppfølging under sykemelding.