Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Min beste lege.

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Lydhør og svært flink. Har aldri problemer med å innrømme at det finnes sykdommer han ikke kan alt om, og han slår da opp i bøker eller henviser videre. Tillitsskapende lege.

Vil aldri bytte fastlege!

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Jeg hadde Melberg som fastlege mens han jobbet i Oslo. Da han flyttet over til Sandvika, var det ingen tvil om at jeg fremdeles ville ha han som min fastlege.
Jeg har en noe spesiell sykehistorie, og trenger derfor en lege jeg kan stole på.
Han tar seg alltid tid og viser menneskelig omsorg, samtidig som han er profesjonell.
Anbefales!

Gir god oppfølging.

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

Asle Ditlef Bjåmer er en dyktig lege. Han tar seg god tid gjør grundige undersøkelser. Han lytter, men tar seg også tid til å forklare. Kan anbefales.

Fornøyd

Lege: Morten Opås Skrevet

Ser på meg og ikke i PCn.Lytter. Jeg føler meg trygg på at han gjør det som er nødvendig. Men har noen ganger måttet vente opptil 2 uker på time og det synes jeg er for lenge. Men jeg har sjelden ventet mer enn 5 minutter på venterommet. Fornøyd med han men vil gjerne komme til fastlegen også når det haster i stedet for å komme til andre

Anbefaler ikke denne legen hvis du vil ha et svar på noe

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Jeg har brukt Torgeir ved flere anledninger for et par år siden. Han har aldri vært vår fastlege, men Humana har en fin ordning som gjør at du kan få time samme dag på deres legevakt dersom fastlegen ikke har ledig og det haster. Problemet til Torgeir er akkurat som en annen tidligere beskriver. Han er vag, har problemer med å stille helt basis diagnoser, og det virker rett og slett som han ikke tør uttale seg om noe fordi han er redd for å ta feil. Jeg håper bare at dette vil endres seg med tid og erfaring.