Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

den beste jeg har hatt

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Var veldig usikker i begynnelsen, ikke hørt så mye bra om han, men han overasket meg.
Har nå vært sykemeldt i 1 år pg.a psykiske problemer. i førsten syns jeg han var litt reservert, men hvor mer jeg ble kjent med han som lege, jo mer trygg ble jeg på han.

Han står på og hjelper så godt han kan. Funker ikke det først, prøver han noe annet. Man kan være seg selv med han og han lytter på det du har og si.

Annbefaller denne legen på det høyeste

Hyggelig og flink med voksne og barn

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Jeg byttet fastlege til Sørbye midt i svangerskapet sent i 2007, da min daværende fastlege valgt å jobbe på sykehuset. Han er nå fastlege for meg og minn sønn. Torgeir Sørbye har alltid vært flink og tillitsvekkende. Vi er lite syke, men når en av oss er hos legen tar han tid til å høre og stille spørsmål. Tilgjengelighet er en utfordring, man må vente 1-2 uker for å få time, men det er en utfordring på Humana generelt. Men legevakt fungerer stortsett bra dersom man trenger time på dagen.

Anbefales ikke

Lege: Morten Opås Skrevet

Gode sider:
- Kan sende deg videre til spesialist dersom det er nødvendig

Mindre gode sider:
- Svært lite tilgjengelig (har vært hos ham 2-3 ganger ila flere år. Ellers får man timer hos andre tilfeldige leger)
- Byttet lege etter en hard konfrontasjon med denne legen. Kom til en konsultasjon i svært nedbrutt psykisk tilstand og stor behov for hjelp. Gikk ut ennda mer deprimert og gråtende.

Tilstede

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Både min sønn og jeg har han som fastlege, og jeg er veldig fornøyd. Han er dyktig med sønnen min, oppdatert innen sitt fagfelt og god til å komunisere. Svarer raskt på E-spørsmål via Humanas hjemmeside.

En av de dårligste legene jeg har hatt

Lege: Hilde Voie Skrevet

Hun var fastlege for både meg og mine 2 barn. Jeg hadde henne gjennom svangerskap også. Hun kjente meg aldri igjen, selv om jeg hadde rutinekntrollene mine i svangerskapet hos henne. Hun spurte på flere av svangerskapskontrollene "hva hun kunne hjelpe meg med i dag". Etter å ha hilst på meg som det var første gang - hver gang. En gang jeg hadde m sønnen min på 3 til henne, spurte han om å få se på noen av lekebilene. Hun ble streng og sa "vi begynner ikke m slikt nå". Han spurte igjen, det ble nesten en liten krangel som endte i at han gråt. Mulig hennes medisinske kunnskaper er gode, men hun er dårlig på menneskelige relasjoner både på voksne og barn.