Alna bydel legene AS

Tlf: 23 14 02 02 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Alna bydel legene AS

Flink

Lege: Rajeetha Prasanna Skrevet

Flink til å ta rasjonelle diskusjoner angående behandling og å følge opp når det kan være risiko. Henvisninger går raskt.

Ikke nok informasjon i forbindelse med uføresøknad. Der kunne jeg ønsket at hun sa fra hva jeg måtte gjøre, men der var heller ikke NAV gode. Uføresøknad kan være såpass belastende at en trenger tydelig veiledning.

Meget dyktig lege!

Lege: Rajeetha Prasanna Skrevet

Legen er flink til å lyttte og forklare mine mediniske lidelser (sykdommer) på en konkret og tydelig måte!

Jeg fikk henvisning til spesialister uten å måtte gå gjennom en lag prosedyre først.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Rajeetha Prasanna Skrevet

Jeg har gått hos Prasanna i 4-5år. Har aldri vurdert å bytte. Hun er snill, dyktig og veldig høflig! Hun respekterer deg og yter sitt beste for å hjelpe deg. Det hender man kommer kjapt inn og like kjapt ut igjen noen ganger, men det gjelder kun hvis man selv bestiller akutt time. Hele familien min går hos henne og vi er veldig fornøyde! Kan absolutt anbefale henne videre! Hvis du ønsker en dyktig lege som ser deg kan du trygt velge henne som lege.

Ikke fornøyd

Lege: Rajeetha Prasanna Skrevet

Jeg ble sendt til spesialist, selv om jeg visste hva som var galt med meg. Det eneste jeg trengte var en resept. 1200kr ble kastet bort.
Hun er dårlig til å ta imot kritikk og later som det ikke er noe problem.
Ellers så har jeg også hatt gode erfaringer, og det er som oftest lett å få time. Stor ulempe er at hun ikke er tilstede på fredager.
Det er også altfor høy temperatur på legekontoret og venteværelset.

Manglende kompetanse på flere plan!

Lege: Rajeetha Prasanna Skrevet

Flink til å bortforklare og bagatellisere. Må nesten presse henne til å gi videre henvisninger. Er ikke glad i å bruke tid på erklæringer/ rapporter som kan ha stor betydning for pasienten .. med andre ord: unna sluntrer! Vi er hos deg for å få hjelp og ikke for å gjøre hverdagen din lettere med flest mulig pasienter på kortest mulig tid- dette er også en av grunnene til at en kan få time på dagen!