Nedre Bekkelaget Legekontor

Telefonnummer22 29 62 0722 29 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ormsundveien 16 0198 Oslo

Siste vurderinger av Nedre Bekkelaget Legekontor

Elendig

Lege: Marianne Ravneberg Skrevet

Jeg og min kjæreste dro for en time hun hadde bestilt to uker på forhånd. Jeg sitter i rullestol, hun gjør ikke det.
Ingen møtte opp på kontoret, dro etter en stund siden det ikke var noe vits i å sløse bort tiden vår der. Dårlig tilgjengelighet, en alt for bratt rampe lag av tre med store mellomrom mellom hver planke og small plass for å nå døren hvor man kan risikere å rulle utenfor trapp, og ingen kommunikasjon, når vi prøvde å ringe svarte ingen på telefon selv etter åpningstid på kontor. Stedet ser ut som om det er fra et annet århundre og vi måtte vente på utsiden da det var ingen personer der for å slippe oss inn. Om du har noen som helst bruk for kjapp hjelp eller kvalitet, bytt lege ASAP.

Rotete og utilgjengelig

Lege: Marianne Ravneberg Skrevet

Vanskelig å få time, prater for mye om alt mulig, alltid flere timer forsinkelser samt utilgjengelig. Dette gjør det nesten helt umulig å få time når man trenger det. Familien har henne som fastlege, men vi har gitt opp med å bruke henne så nå drar vi heller på privatklinikker.

Ekstremt dårlig erfaring

Lege: Marianne Ravneberg Skrevet

Mitt eneste og siste besøk var nærmest en sjokkopplevelse: Vanskelig å få kontakt per tel.; kontor og venterom ser svært rotete og møkkete(!!!) ut; over to timer ventetid; mens jeg til slutt var inne hos henne pratet hun om alt mulig rart (bl.a. at hvordan hun liker potetene sine best og om andre pasienter), tok flere ganger telefonen og pratet om ting som jeg trolig ikke burde ha hørt, lyttet ikke til hva jeg prøvde å fortelle henne, prøvde ikke engang å finne noe som kunne hjelpe problemene mine, ville sykmelde meg 100% uten et eneste argument for at dette skulle være nødvendig.

Dårlig service; aldri tar telefon

Lege: Marianne Ravneberg Skrevet

Lang ventetid- satt 45 minutter uten response; Uryddig kontor; (dirty furniture; bugs on floor; dirty bathroom) Hun aldri tar telefon; veldig uhuffelig

Vikar uten kontroll.

Lege: Marianne Ravneberg Skrevet

Skal man til denne legen må man alltid regne med å vente minst en time selv om man har timeavtale. Papirer fra kontroller rotes bort. Utstyret på kontoret er helt utdatert og legekontoret ser både rotete og skittent ut. Kan ikke anbefales som lege.