Oslo Tannlegene

Oslo Tannlegene holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oslo Tannlegene

Særdeles god opplevelse

Tannlege: Espen Hopland Elkjær Skrevet

Espen er en hyggelig og særdeles kunnskapsrik tannlege. Imøtekommende og profesjonell! Han lager en trygg atmosfære og deler kunnskapen sin med deg som pasient, slik at man forstår hva som foregår og hvorfor. Ikke bare fikk jeg behandlingen jeg trengte, men jeg fikk i tillegg masse ny kunnskap om hvordan tennene våre fungerer. Topp opplevelse.

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Espen Hopland Elkjær Skrevet

Jeg har gått til Espen i mange år etter anbefaling fra min mor. Hele familien bruker Espen :) Han er alltid oppdatert, kunnskapsrik, erfaren - det er hyggelig stemning og jeg gruer meg aldri til tannlegetimen! Vet ikke helt hvor jeg skal gå når han går av... Kunne ikke vært mer fornøyd!

Kjempeflink

Tannlege: Espen Hopland Elkjær Skrevet

Jeg er like fornøyd med tannlegen min i dag som for 35 år siden! Begynte hos ham med tannlegeskrekk og en tanngard med mange utfordringer. Etter alle disse årene er konklusjonen klar: en flink og rolig tannlege som får deg til å slappe av i stolen og stole på at du er i de beste hender. Gruer meg til den dagen Espen går av med pensjon! Vi er der snart, begge to...

Den beste!

Svært dyktig tannlege
Meget behagelig
Hyggelig stemning
Svært hyggelig og dyktig assistent
Den beste tannlegen man kan ønske seg!

En meget dyktig tannlege!

Tannlege: Espen Hopland Elkjær Skrevet

Espen Elkjær er en meget flink tannlege. Han forklarer alt han gjør, arbeider raskt og nøye. Tannpleieren er også veldig dyktig og snill. Begge to tar deg godt imot og det er generelt en trygg og behagelig stemning i tannlegelokalet.
Jeg er kjempefornøyd og kommer til å fortsette å gå til Espen Elkjær. Anbefaler denne tannlegen på sterkeste!