Oralkirurg Espen Skeie

Stokkaveien 45 4024 Stavanger
Oralkirurg Espen Skeie holder til i Stavanger

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oralkirurg Espen Skeie

Super tannlege

Tannlege: Rolf Espen Skeie Danielsen Skrevet

Tross et skremmende behandlingsopplegg der smerte ikke var uunngåelig og med tannlegeskrekk i tillegg, så har dette utelukkende vært en positiv opplevelse for meg.

Vil berømme Skeie og hans kontor for strålende pasientbehandling!

Ikke en positiv opplevelse

Tannlege: Rolf Espen Skeie Danielsen Skrevet

Min erfaring med denne tannlegen var ikke god. Jeg var misfornøyd med både kundebehandling og med oppfølgingen i etterkant da jeg ikke ble bedre.

Dyktig tannlege

Tannlege: Rolf Espen Skeie Danielsen Skrevet

Espen Skeie er en fantastisk tannlege med psykologisk innsikt. Han orienterer pasienten på en ordentlig måte. De inngrep han må ta er forklart i detalj og jeg som pasient kan derfor slappe av og ikke engste meg.

Empatisk og dyktig!

Tannlege: Rolf Espen Skeie Danielsen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og i tillegg sykdom som dessverre gjør det nødvendig med operasjon hos en oralkirurg fra tid til annen. Har derfor vært svært mange ganger hos Espen Skeie. Dette er en tvers igjennom fantastisk tannlege! Kan ikke få rost ham nok, men han har vært avgjørende for min tannhelse og jeg føler meg godt ivaretatt av både ham og hans fantastiske assistent. God og forklare, rolig og kunnskapsrik. Anbefales!

Hyggelig og flink tannlege

Tannlege: Rolf Espen Skeie Danielsen Skrevet

Min opplevelse hos Espen Skeie var svært positiv. Han inkluderte meg i planleggingsprosessen. Jeg fikk være med å bestemme hva som skulle gjøres. Han var imøtekommende og forklarte alt han skulle gjøre, noe som gjorde meg trygg som pasient. Jeg fikk godt med smertestillende og klar beskjed om å gi beskjed hvis jeg kjente noe som helst.