Nordseter Legekontor

Telefonnummer23 16 83 9023 16 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ivar Knutsons Vei 58 1161 Oslo

Siste vurderinger av Nordseter Legekontor

Takk til en dyktig fastlege!

Lege: Anette Maria Kopperud Skrevet

Jeg har vært så heldig å ha Anette som fastlege i et par tiår. Med hennes hjelp, lever jeg nå med god livskvalitet etter to tilfeller av alvorlig sykdom. Hun har samarbeidet med sykehus, spesialister, arbeidsgiver og NAV på en enestående måte i mange år. Rehabilitering er krevende, og da er det betryggende å bli fulgt opp av en dyktig fastlege!

Ikke fornøyd!

Lege: Anette Maria Kopperud Skrevet

Skulle vært noe helt annet enn lege. Hun egner seg overhode ikke til å behandle mennesker. Føler hun har dårlig tid, og virker uinteressert i pasienten.

Meget misfornøyd

Lege: Anette Maria Kopperud Skrevet

Mitt inntrykk av Anette er at hun ikke er genuint opptatt av meg som pasient. Opplever at Anette er lite imøtekommende, overkjørende og svært lite forståelsesfull med lite empati. Sitter igjen med usikkerhet etter endt legetime, da jeg føler hun bagatelliserer problemet. Anette innvier ikke til tillit.

Meget misfornøyd og har endelig byttet til ny lege som jeg er svært fornøyd med.

Trygg og kompetent

Lege: Anette Maria Kopperud Skrevet

Hun behandler mine henvendelser med stor kompetanse og tar meg på alvor som menneske
Hune er god til å ta hele min bakgrunn i betraktning

Flink og forståelsesfull lege

Lege: Anette Maria Kopperud Skrevet

Synes legen tar meg seriøst når jeg kommer med mine problemer, både store og små. Føler hun lytter og er imøtekommende. Lett å få time her både ved å ringe og å sende melding - får ofte legetime innen 1 uke. Alt i alt en hyggelig og flink lege, og et hyggelig legekontor.