Kronstad Tannlegesenter

Kanalveien 109 5068 Bergen
Kronstad Tannlegesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Kronstad Tannlegesenter

Frode er den beste tannlegen jeg har gått til..

Tannlege: Frode Slettestøl Skrevet

Hadde enorm tannlegeskrekk da jeg startet hos Frode. Med full grunn, skoletannlegene jeg gikk til som ung var helt jævlig ! men Frode kurerte dette på en time. Snille rolige flinke Frode :) .

Dyktig tannlege

Tannlege: Frode Slettestøl Skrevet

Frode Slettestøl er å anbefale. Jeg har fått ordnet mine tenner for hittil ca. 50.000 kr hos han. Både visdoms-jeksler, krone og hull m.m. Han utstråler trygghet, bryr seg om mennesker, er skånsom. På toppen av det hele er han en hyggelig kar. Lokalene er rene og hygenisk.

-Reiser derfor forholdsvis langt for å ha nettopp han som tannlege.

Gleder meg til hver time

Tannlege: Frode Slettestøl Skrevet

Frode har en smittsom ro over seg. Jeg har aldri hatt problemer med å gå til tannlegen, men Frode får meg til å glede meg til timen. Han er skånsom og skaper aldri unødvendige smerter. Dessuten er han utrolig gavmild, og du får aldri følelsen av at du har betalt for mye. En gang jobbet han overtid for å gi meg behandling så jeg ikke måtte vente til neste uke. Tidligere bodde jeg i naboblokka til klinikken, men selv etter å ha flyttet til andre siden av byen foretrekker jeg å gå til Frode.

Verdens mest behabehagelige og flinkeste tannlege

Tannlege: Frode Slettestøl Skrevet

I trygge hender , han har en ro over seg som smitter over på pasienten ,fins ikke bedre tannlege i Bergen

Rolig, behagelig og omtenksom!

Tannlege: Frode Slettestøl Skrevet

All skryt til denne tannlegen! Både min mor og meg bruker denne tannlegen til tross for at han er litt dyr. Han er en veldig behagelig tannlege å komme til. Han prater og bryr seg virkelig om deg. Han er til raus med min glemsomhet av timer, egentlig betaler man 500kr for ikke oppmøtt;). Jeg har ikke tannlegeskrekk når jeg vet at jeg går til han, kommer nok til å bli vanskelig den dagen han pensjonerer seg. Jeg tar meg selv i å halvduppe mens han holder på med munnen min, så dette er tannlegen å anbefale!