Guro Kristine Lie Larsen

Westye Egebergsgate 3 A 0177 Oslo
Guro Kristine Lie Larsen holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Guro Kristine Lie Larsen

Verdens beste tannlege - ANBEFALES!

Guro er helt fantastisk!
Selv om jeg ikke har tannlegeskrekk, er jo ikke det å gå til tannlegen det beste jeg vet, men jeg gruer meg aldri til å gå til Guro. Hun er så rolig, så dyktig og så behagelig. Hun forklarer alltid hva hun gjør og spør underveis om det går bra, og dette gjør meg både trygg og avslappet i tannlegestolen. At hun alltid er superblid og glad gjør hele opplevelsen bare enda bedre.
Jeg kommer aldri til å bytte ut Guro og jeg anbefaler henne på det VARMESTE til alle! :)

Terningkast 6

Tannlege: Guro Kristine Lie Larsen Skrevet

Her er det null stress, grundig vurdering, grundig tilbakemelding, behagelig behandling til en pris man ikke føler seg flådd av!

Veldig fornøyd!

Tannlege: Guro Kristine Lie Larsen Skrevet

Etter å ha brukt år på finne meg en tannlege jeg likte havnet jeg på Holmboesgate Tannlegekontor og hos Guro. Jeg er veldig fornøyd, føler meg godt i varetatt med fornuftige priser og fornuftig behandling. Ikke noe fancy, men godt håndverk!

Strålende fornøyd!

Tannlege: Guro Kristine Lie Larsen Skrevet

Har hatt Guro som fast tannlege i 4-5 år og er strålende fornøyd. Blid og hyggelig, effektiv uten å stresse, tar seg tid til å forklare hva som skal gjøres, og er lydhør for mine ønsker når det gjelder bedøvelse o.l. Prisene er i tillegg lavere enn hos tannlegen jeg hadde tidligere, så alt i alt kunne jeg ikke funnet en bedre tannlege.