Globus Tannhelse

Telefonnummer32 20 00 4432 20 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torgeir Vraas plass 2 3044 Drammen
Globus Tannhelse holder til i Drammen

Siste vurderinger av Globus Tannhelse

Profesjonell Tannlege

Tannlege: Anne Mari Langen Espevalen Skrevet

Har gått til Espevalen siden jeg flyttet til Drammen i 2013 og er kjempefornøyd.
Veldig flink til å komme med tips og det er behagelig behandling. Anbefales!

Verdens beste tannlege!!

Tannlege: Anne Mari Langen Espevalen Skrevet

Anne Mari er verdens snilleste og bedre tannlege! Gjør det til rette for at man skal føle seg trygg. Anbefales på det varmeste!!!!

Erfaren tannlege

Tannlege: Tom Stokke Skrevet

Har nå gått til stokke I 8 år og er veldig fornøyd. Han er opptatt av hvordan jeg selv rengjør tennene og har gitt meg god behandling I alle årene. Har bruker god tid og er nøye med at jeg er fornøyd. Fikk også en akutt time samme dag fordi jeg skulle på ferie. Han har også ordnet trygderefusjon slik at det har blitt billigere for meg.

Ble kvitt tannlegeskrekken

Tannlege: Tom Stokke Skrevet

På grunn av traumatiske opplevelser hos skoletannlegen unngikk jeg i mange år å dra til tannlegen. Konsekvensen av dette ble vonde tenner, tilslutt måtte jeg bare dra til tannlegen. Tom Stokke er en trygg og behagelig tannlege som har gjort meg tryggere på å dra til tannlegen og gradvis har min tannlegeskrekk forsvunnet. Han følger opp og har aldri gitt meg pekefingeren. Jeg har boret, rotfyllt og gått gjennom spekteret av behandlinger. Jeg har anbefalt han til andre jeg kjenner.

Hyggelig

Tannlege: Anne Mari Langen Espevalen Skrevet

en hyggelig tannlege som virker kompetent. Kontoret er sentralt og tannlegen har moderne utstyr. Jeg finner det litt irriterende at klientene skal ta på seg engangs sko dekninger.