Globus Tannhelse

Torgeir Vraas plass 2 3044 Drammen
Globus Tannhelse holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Globus Tannhelse

Grundig arbeid og utrolig dyktig tannlege!

Tannlege: Mariam Rahmani Skrevet

Jeg har vært hos Mariam flere ganger og renset tennene mine, og er svært fornøyd med hennes arbeid. Grundighet, dyktighet og pasientoppfølgning er noe som kan forventes hver gang.

Ikke særlig forsiktig

Tannlege: Tom Stokke Skrevet

Jeg har gått hos Tom Stokke flere ganger. Det eneste minuset er at han er veldig røff når han fjerner tannstein. Har alltid gått fra han med flere sår i munnen hvor jeg hadde problemer med å spise og drikke i flere dager. Endte med at jeg byttet tannlege.

Behagelig og ordentlig

Tannlege: Anne Mari Langen Espevalen Skrevet

Har besøkt Espevalen i noen år og følte hun alltid var flink med å komme med råd/tips. Anbefales om man er på utkikk.

Følte meg ivaretatt.

Tannlege: Anne Mari Langen Espevalen Skrevet

Utrolig dyktig og behagelig tannlege man trygt kan gå til hvis man er som meg, litt redd og i tillegg lav smerteterskel i munnen. Kommer til å sette meg opp på venteliste til bytte til henne, for vil tro hun har fulle lister, uten at jeg har sjekket det enda. Hun virker dyktig og oppdatert i faget, noe min «gamle» tannlege ikke er

Verdens beste tannlege!!

Tannlege: Anne Mari Langen Espevalen Skrevet

Anne Mari er verdens snilleste og bedre tannlege! Gjør det til rette for at man skal føle seg trygg. Anbefales på det varmeste!!!!