Kubon Hans Tannlege

Telefonnummer55 34 05 1755 34 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Johan Berentsens Vei 4 5160 Laksevåg
Kubon Hans Tannlege holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kubon Hans Tannlege

Utrolig flink tannlege/tannleger

Tannlege: Hans Kubon Skrevet

Har gått til samme tannlege i 30 år. Har tannlege skrekk, men det er en sann fryd å ta turen hit 2 ganger i året.
Blir raskt henvist videre til spesialister om det er nødvendig. Han er tilgjengelig om det oppstår en tannkrise.
De andre som jobber der er og virkelig dyktig og yter en service du finner få steder i dag. Topp moderne lokaler i Laksevåg senter.
Kan anbefales.

Anbefales! Vittig og dyktig tannlege

Tannlege: Hans Kubon Skrevet

Eg har veldig kraftig tannlegeskrekk men tannlege Kubon prater, vitser og tuller under hele konsultasjonen så en rekker ikke å tenke på ka en er redd for en gang,før timen plutselig er over. Han er effektiv og gjør arbeidet raskt samtidig som det er god kvalitet på arbeidet han gjør. Han er heller ikke typen tannlege som gjør unødvendige ting for å skulle tjene mer penger. Hurra for eg fant tannlege Kubon!

Hilsen sunnmøring med tannlegeskrekk

Anbefales

Tannlege: Hans Kubon Skrevet

Dyktig, rimelig, effektiv og hyggelig! Kan absolutt anbefales. Som allerede skrevet i andre anmeldelser, var Hans veldig pratsom, noe som gjorde at timen fløy forbi, uten at jeg tenkte over at jeg satt i tannlegestolen. Kommer tilbake!

Tilgjengelig og blid

Tannlege: Hans Kubon Skrevet

Her er de alltid hyggelig og blid. Hans prater i vei og får deg til å slappe av. Er du litt redd for tannlege er dette rette stedet å gå.

NR. 1.

Tannlege: Hans Kubon Skrevet

Har brukt ham i ca. 30 år både min mann og jeg.
Ikke angret ett sekund.
Vi har ikke tannlegeskrekk, ......... men har du det,
bør du prøve Hans Kubon ;)
Hurtig, smilende , vittig, og ikke minst meget dyktig med en grei pris.
Og hans "tannlegesøster" er like smilende og blid.
Hos dem er du alltid velkommen.
"Ingen over, ingen ved siden"