Halmstad legekontor

Telefonnummer69 26 44 0069 26 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Idrettsveien 10 1580 Rygge

Siste vurderinger av Halmstad legekontor

Seriøs

Lege: Ove Kenneth Kvinge Skrevet

Kompetent, seriøs og med holdninger samfunnet og pasienter trenger. Etter å ha hatt han i mange år som fastlege, erfarer jeg at han gjør gode vurderinger, opptatt av at folk skal være friske og i jobb. Men er du ute etter en lege du kan "bestille" sykemelding av, så må du høre på de som er misfornøyde og finne deg en annen lege ;-)

God og trygg lege.

Lege: Ove Kenneth Kvinge Skrevet

God til kommunikasjon, meget fornøyd med hans kvalifikasjoner. Går i dybden på problemet og henviser til spesialist når behov.

Oppleves som utrygg

Lege: Ove Kenneth Kvinge Skrevet

Sender ikke videre pasienter, tar ikke nødvendige prøver, skriver ukritisk ut smertestillende, og er mer opptatt av å referere til andre pasienter han har hatt inne, og hvordan deres plager var verre enn mine.

En hyggelig mann, som er både opptatt av relasjon og pasienten, men fullstendig utrygg som fastlege. En fastlege skal sende videre når spesialisttjenesten bør kobles på. Det gjør ikke Kvinge, hverken med barn eller voksne. Lite ydmyk.

Svært fornøyd

Lege: Beate Børja Berg Skrevet

Alltid følt meg godt tatt vare på og tatt seriøst, både når det kommer til fysiske og psykiske plager.

Faglig dyktighet, empatisk og nøye

Lege: Karianne Stave Skrevet

Et varmt medmenneske, som er faglig sterk og trygg. Hun har min fulle tillitt.
Anbefales på det sterkeste!