Andersen-Gott Ivar Tannlege

Telefonnummer22 36 32 5322 36 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kristian Augusts Gate 19 0164 Oslo
Andersen-Gott Ivar Tannlege holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Andersen-Gott Ivar Tannlege

Sjelden flink tannlege

Tannlege: Ivar Andersen-Gott Skrevet

Jeg har hatt gleden av å ha Ivar som tannlege i over 30 år.
Rolig, dyktig og hyggelig.
Jeg glemmer aldri en fredag kveld kl 22:20 hvor tannen sprakk og med åpen nerve var smerten utholdelig. Jeg sendte han sms for å få råd om hvor jeg kunne gå på natten eller i helgen. Han ringte meg straks opp igjen og sa: Møt meg på tannlegekontoret om 20 minutter - jeg skal hjelpe deg. Snakk om unik service og ikke minst stor empati for en pasients smerte.
Ivar kan anbefales på det varmeste. Han er heller ikke en sånn tannlege som finner masse tulle-hull bare for å ha noe å gjøre. Han behandler tannen når det er nødvendig - ikke før.

Den beste og roligste tannlegen

Tannlege: Ivar Andersen-Gott Skrevet

Har brukt tannlege Andersen-Gott fra slutten av 80-tallet. Min far anbefalte ham og jeg angrer ikke. Veldig rolig og flink med pasientene.

Tannlege i særklasse

Tannlege: Ivar Andersen-Gott Skrevet

Jeg har hatt gleden av å ha Ivar Andersen-Gott som min tannlege siden 70-tallet. Ivar er en svært erfaren tannlege med masse erfaring innen alle aspekter ved tannbehandling. Jeg kjenner ingen som er er bedre enn Ivar på smalltalk, og i kombinasjon med hans lune vesen og faglig dyktighet er han uovertruffen. Jeg anbefaler Ivar på det varmeste.