Borge Legesenter DA

Telefonnummer69 35 20 5069 35 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av Borge Legesenter DA

Anbefales!

Lege: Ingvild Ruud Skrevet

Jeg hadde Ingvild Ruud som lege ved Trara legekontor og var så fornøyd at jeg har valgt å følge henne videre. Hun er genuint interessert i pasientene sine og jeg merker hun alltid tar meg på alvor. En ekstra bonus er at hun er sjeldent forsinket. Jeg er ikke overrasket over at hun allerede har fått så mange pasienter!

Dårlig mottagelse

Lege: Ingvild Ruud Skrevet

Liten evne til å lytte og å forstå, ser deg ikke der du er og var mindre høfflig. Lagde sine egen verson ut av hva som egentlig ble sagt.

Super duper !

Lege: Joachim Benske Skrevet

Beste legen jeg noen gang har hatt! Bytter aldri!
Har full tilit til Benske. Han viser ekte empati, tar seg tid og viser genuin interesse for meg som pasient og menneske. Han er helt toppers.

Helt greit

Lege: Joachim Benske Skrevet

Muligens en ok lege hvis kontoret hadde vært bedre. Her har de null respekt for tiden din og er uten unntak alltid forsinket. Sekretærene er variable av kvalitet og humør, sikkert preget av arbeidspresset. Telefonkøen er blitt litt bedre etter at legesenteret fikk slakt i en nasjonal undersøkelse på ventetid. Fremstår som et litt under middels legesenter, men det er mange av dem i landet vårt. Som allmennlege har ikke Benske tilstrekkelig kunnskap for min lidelse, noe som har vært belastende for meg. Det å bli kasteball mellom spesialist og fastlege. For folk med et mer ukomplisert sykdomsbilde , er han tryggere å anbefale.

Flink på fysiske lidelser, men velg en annen om du har psykiske!

Lege: Joachim Benske Skrevet

Nå som livet har fått en brå vending og psyken har fått seg en knekk ble jeg meget overrasket over hvor lite imøtekommende han var. Har vært fornøyd med han tidligere i normale konsultasjoner, men nå gjorde han en vanskelig situasjon unødvendig vanskeligere ved å ikke ha empati og forstå psykiske belastninger.
Blir derfor bytte av fastlege på meg nå. Veldig lang ventetid på time og du må alltid vente min. 45 min til oppsatt time. Flere av sekretærene trenger også et kurs i høflighet, men det finnes unntak selvfølgelig.