Borge Legesenter DA

Telefonnummer69 35 20 5069 35 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av Borge Legesenter DA

Omsorgsfull

Lege: Jan-André Stalsberg-Olsen Skrevet

Er så fornøyd med fastlegen min. Føler meg både sett og hørt , og bli tatt på alvor. Han er så morsom og gir klare beskjeder, det liker jeg. Kan veldig mye og er veldig omsorgsfull. Kanskje litt distre til tider he he, men det tåler vi :)

Veldig fornøyd!

Lege: Joachim Benske Skrevet

En suveren lege på alle måter. Han tar seg god tid. Lytter. Føler at han bryr seg oppriktig. Trygg å snakke med. Seriøs og faglig dyktig. Den absolutt beste lege jeg noen gang har hatt. Bytter aldri!

Trygg og flink

Lege: Jan-André Stalsberg-Olsen Skrevet

Legen tar deg på alvor og henviser videre om han føler han kommer til kort. Fantastisk med barna og er en lege som virker genuint interessert. Humor har han og.

Uempatisk og uprofesjonell.

Lege: Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug Skrevet

Hadde henne som fastlege i flere år, men byttet etter å ikke føle meg ivaretatt. Det kjente jeg veldig på i en tøffere periode i midten av tyveårene. Dersom jeg ikke kan ha en lege som står ved min side, som støtter, hjelper meg og tar i bruk de rette instanser/verktøy for å gjøre min situasjon så bra som mulig, slik at jeg kan komme meg tilbake i jobb så raskt som mulig , vil jeg ikke ha den legen heller. Hvorfor ha en dårlig lege, når det finnes dyktige? Jeg byttet lege og har i dag en lege som er profesjonell, og som jeg har gode samtaler med, jeg blir sett som det hele mennesket jeg er. Hjelper ikke bare å kunne det som står i skolebøkene, og få gode resultater på universitetet, man må også møte mennesker /pasienter med respekt og empati. Hun har mye å lære. Det er faktisk ikke alle legeyrket passer for.

100 % fornøyd

Lege: Jan-André Stalsberg-Olsen Skrevet

Dette er en lege som du føler har tid til deg og er flink til å sende deg videre . Han gir deg alltid opplysninger om den sykdommen/skaden/lidelsen du kommer for ; hvordan du selv kan bidra til å bli bedre . Du må som regel sitte litt lenge på venterommet , men det er verdt det . Og så må jeg skryte av personalet ellers . Makaløst hyggelige