Borge Legesenter DA

Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av Borge Legesenter DA

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug Skrevet

Opplever at hun lytter og vurderer det jeg sier på en faglig god måte. Er veldig fornøyd med min fastlege Det er ikke alltid jeg vet best selv!

Anbefales!

Lege: Ingvild Ruud Skrevet

Min tidligere fastlege pensjonerte seg, og jeg måtte bytte. Jeg forventet lite siden den nye fastlegen var over 30 år yngre. Men, Ingvild har tatt bedre vare på meg bedre enn noen andre. Hun lar meg ikke vente, hun har tid til å lytte og kommer med gode råd. Jeg har også endelig blitt bedre i armen etter hun henviste meg til operasjon for kulen jeg har over lengre tid hatt ved håndleddet. Dette gjorde ikke min forrige fastlege selv om jeg nevnte mange ganger at dette var plagsomt. Jeg kan absolutt anbefale Ingvild.

Trygg og Omsorgsfull person.

Lege: Ingvild Ruud Skrevet

Har begynte hos henne. På grunn av, at hun . Tar seg tid, tar ting på alvor. Er alltid blid , og imøtekommene. Henviser videre , til frk til flinke . Spesialister innen , sykehus og annet en trenger hjelp til i hverdagen.

Engasjert!

Lege: Ingvild Ruud Skrevet

Jeg byttet til Ingvild da hun startet på Borge Legesenter i desember. Hun har fra første møte møtt meg meg empati og forståelse for mine problemer.
Hun har henvist meg videre der det har vært nødvendig, og jeg har fått raskt hjelp.
Hun er engasjert og ivrig etter å hjelpe meg med blant annet overvektsproblematikk.

Jeg kan på det sterkeste anbefale Ingvild!

Sympatisk og flink!

Lege: Ingvild Ruud Skrevet

Da jeg slitt med dårlig helse i flere år men følt at jeg ikke blitt tatt på alvor av tidligere leger så ble jeg positivt overrasket av Ingvild.
Hun lyttet og ga meg gode råd.

Hun virker ikke bare lest seg til all kunnskap uten har en sympatisk evne jeg sjeldent møtt før i helsevesenet.