Borge Legesenter DA

Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av behandlere ved Borge Legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Robert Adam Bartyzel Skrevet

Da jeg var hos Robert første gang følte jeg at han var veldig lett å snakke med, rolig person og en god lytter, med gode svar, jeg har absolutt mye positivt å si om han!

Faglig dyktig og hyggelig fastlege!

Lege: Ingvild Ruud Skrevet

Ingvild er utrolig dyktig i jobben sin, og jeg opplever alltid at hun tar seg god tid til meg og gjør alt hun kan for å hjelpe. Har aldri hatt en fastlege som er som Ingvild. Hun er enestående i jobben sin som fastlege, og kan anbefales på det varmeste.

Suveren kæll

Lege: Jan-André Stalsberg-Olsen Skrevet

Han er jovial, effektiv og direkte. Han spør alltid om det er noe annet han kan hjelpe med i tillegg til det opprinnelige problemet. Føles mer som man kommer til en ærlig venn enn en lege.

Flink og blid lege

Lege: Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug Skrevet

Beste fastlege jeg har hatt. Hun var til stor hjelp under alvorlig sykdom og fulgte meg opp hele veien. Ringte meg gjerne opp slik at jeg fikk prøveresultater før brev fra sykehus kom.
Kjenner henne overhodet ikke igjen i de negative omtalene jeg ser noen skriver her.

Flink og hyggelig!

Lege: Jan-André Stalsberg-Olsen Skrevet

Jeg synes at Stalsberg-Olsen er en flink og hyggelig lege. Han følger opp med blodprøver, og hjelper til med skjema-utfylling. Jeg er veldig fornøyd med ham. Dette er en av de bedre legene jeg har gått til.