Jannie Holte Biering

Telefonnummer32 07 14 9032 07 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsvegen 2 3540 Nesbyen
Jannie Holte Biering holder til i Nes

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Den beste tannlegen du kan få!

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Hun vil bestandig det beste for pasienten. Er blid og sprudlende! Hun gir svært god trygghet under tanntrekk!

Fantastisk

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Jeg ledte efter en dansk tandlæge fordi jeg selv er dansk og ville prøve Jannie . Hun har hjulpet mig hele vejen igennem og har informeret mig om pris og lavet en plan for behandlingen . Jeg er meget sart hvad angår mine tænder og det har Jannie formået at tackle på en meget empatisk måde .
Jeg kan varmt anbefale hende oh især når man ikke er så vild med at gå til tandlægen .
Jeg fortsætter hos Jannie fordi hun er dygtig og meget empatisk .

Super tannlege!

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Det er kort sagt behagelig å sitte i tannlegestolen til Biering. Hun har, av mangel på bedre ord, "behagelige hender".

Jeg anbefaler henne på det varmeste til alle jeg kjenner som trenger tannlege - og nå også på internettet!

Min faste tannlege de siste tre årene. Helt herlig!

Stressende og vanskelig å forstå

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Jeg var litt sent ute til timen min, så at stemningen var litt stresset kan jeg ta på min egen kappe. Men at jeg kan slite litt med å forstå dansk virket det ikke som hun merket. Hun snakket fort, virket stresset og/eller irritert, og jeg skjønte ikke alt som ble sagt. Over 700 kr skulle de ha for å kjenne litt i munnen min, ta et bilde, og henvise til en kjevekirurg. Hun sa det ikke var noen garanti for at kjevekirurgen kunne fjerne den ene visdomstannen jeg ville ha fjernet. Da jeg nevnte at en annen tannlege og en annen kjevekirurg hadde sagt at det bare var å ta begge to (hadde fjernet to fra før), virket hun frustrert og ble kranglete i tonen. På vei ut av bygget oppdaget jeg at de hadde gitt meg feil kvittering og måtte tilbake å bytte. Alt i alt en lite hyggelig og dyr opplevelse.

Utrolig dyktig og effektiv!

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Rotfylling og tre andre fyllinger, alt helt smertefritt og veldig bra utført. Anbefaler på det sterkeste, spesielt for dem med noe tannlegeskrekk!!