Greverud Legesenter AS

Telefonnummer66 99 20 0666 99 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Flåtestadveien 3 1415 Oppegård

Siste vurderinger av Greverud Legesenter AS

Beste legen jeg har hatt

Lege: Marianne Killi Skrevet

Jeg hadde Marianne som fastlege for endel år siden, på et annet legekontor og kunne ikke vært mer fornøyd. Hun tok problemene mine på alvor, var dyktig og veldig hyggelig. Nå har jeg satt meg på venteliste for å forhåpentligvis kunne få henne som fastlege igjen, selv om dette innebærer en mye lengre reisevei for meg

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

Skjærholt er en dyktig og i møtekommende lege. Hun er flink til å lytte og stille spørsmål. Dersom hun ikke har svaret på hva som feiler deg så henviser hun videre. Skjærholt er en veldig god lege, som jeg har hatt i over 5 år nå.

Meget fornøyd

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Meget fornøyd med legen. Tar seg tid og lytter til det du har å si. Empati og kommunikasjonsevne er ingen selvfølge hos han.

Dyktig!

Lege: Tine Bruen Olsen Skrevet

Blid, imøtekommende, lytter, virker oppriktig i sin interesse av å finne ut av det man spør om - gir trygghetsfølelsen som man som pasient kan trenge.

Grundig og vennlig

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Ny fastlege ved Greverud, og jeg er strålende fornøyd. Vært hos ham et par ganger, og inntrykket er svært bra. Interessert, trygg og virker faglig dyktig.