Greverud Legesenter AS

Tlf: 66 99 20 06 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Greverud Legesenter AS

Grundig og vennlig

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Ny fastlege ved Greverud, og jeg er strålende fornøyd. Vært hos ham et par ganger, og inntrykket er svært bra. Interessert, trygg og virker faglig dyktig.

Fornøyd med ny lege

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Det har vært en del vikarleger de siste årene, men nå virker det til at det er Bjørneboe som er min nye fastlege. Dette er jeg svært fornøyd med! Ved første par møter har han tatt seg god tid, lyttet og virket faglig sterk. Det han ikke kan, finner han ut av eller ber om hjelp. Godt inntrykk!

Trenger du hjelp, kontakt annen lege

Lege: Ole Kristian Losvik Skrevet

Har ikke sociala ferdigheter. Ser ikke pasientens situation och prøver ikke å hjelpe. Noll engasjert.

Veldig fornøyd

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

Jeg har hatt Anne Sigrid som fastlege i et par år nå, og er veldig fornøyd! Hun er dyktig, tålmodig, forståelsesfull og virker trygg i rollen.

Familielege

Lege: Tore Kjønniksen Skrevet

Kjønniksen pleide å være fastlege for alle i familien min. Mamma har alltid vært superfornøyd og har snakket veldig varmt om ham. Ettersom jeg har blitt eldre har jeg også forstått at han er svært faglig dyktig. I tillegg er han veldig hyggelig og flink med mennesker. Han tar deg på alvor og lytter. På grunn av en omrokkering av fastlegene mistet vi dessverre Kjønniksen som lege, så det er en stund siden jeg har hatt ham nå. VI var i hvert fall veldig fornøyde alle sammen!

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Tore Kjønniksen Skrevet

Er alltid like hyggelig selv om det er småting man kommer innom for. Flink til å høre etter å han tar meg seriøst.

Super lege!

Lege: Tine Bruen Olsen Skrevet

Hun er alltid hyggelig, en god lytter, men samtidig effektiv. Føler meg alltid god ivaretatt hos henne. Anbefales!

Forbedringspotensiale

Lege: Ole Kristian Losvik Skrevet

Dr. Losvik fremstår som noe arrogant ovenfor pasientene. Gjør virkelig ikke arbeidet sitt grundig og overlater ofte arbeidsoppgaver til pasientene sine. Skal man få time hos f eks psykolog må man ringe rundt til spesialistene selv og etterspør time. Glemmer å sende henvisninger og gi tilbakemelding på blodprøver.
Heldigvis ydmyk nok til å hente inn andre leger om han selv er usikker på diagnostiseringen. Forståelse for tidligere erfaringer med forskjellig medikamenter, behandlinger o.l og tar dette til etterretning i sitt arbeid.

Flink med små barn!

Lege: Tine Bruen Olsen Skrevet

Dr Olsen er fantastisk med små barn og god lytter. Takke være henne fikk sønnen min diagnose og nødvendig behandling. Vi er kjempefornøyde!

Lytter. Imøtekommende.

Lege: Viviann Sør-Reime Borge Skrevet

Følger opp usikre diagnoser systematisk. Rask oppfølging. Gir tilbakemeldinger. Hadde ønsket skriftlige resultater av prøver. Veldig bra med differensiering mellom akutte behov og det som ikke haster. Får time på dagen når det trengs.

En av de beste leger jeg har hatt

Lege: Viviann Sør-Reime Borge Skrevet

Hun er lyttende, har et behagelig vesen
Gir gode råd, virker trygg i sin rolle .
Hun er rolig, har humør

Vennlig og med store kunnskaper.

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

Som ved alle møter med mennesker er det snakk om "kjemi" - god eller dårlig, og jeg som pasient opplevde fra første time å være på bølgelengde med henne. Siden jeg har en litt krevende kombinasjon av tilstander, opplever jeg at hun har full oversikt, og at hun ikke bare lytter, men også stiller relevante spørsmål for å få klarhet i om det må være endringer i medisineringen, evt. videre henvisning til spesialist. Det er også lett å fortelle henne hvordan min situasjon er, for jeg opplever at hun både forstår og er interessert i det jeg sier.
En langt over gjennomsnittlig god lege.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Tore Kjønniksen Skrevet

Den beste legen jeg har hatt og vil tilbake til når han får plass på lista si. Han er en god lytter, vurderer pasientens opplevelser seriøst og han følger opp og informerer når resultat foreligger. Som pasient følte jeg meg ivaretatt.

Veldig førnøyd med legen min

Lege: Viviann Sør-Reime Borge Skrevet

Tar seg tid og er lett å snakke med.
Ordner lett videre behandling.
Lytter til meg når det gjelder å prøve nye medisiner.

Du finner ikke en bedre lege!

Lege: Tore Kjønniksen Skrevet

Svært fornøyd med Kjønniksen! Han lytter, er faglig sterk, du føler du blir tatt seriøst, han har omsorg og vil hjelpe.

!!!

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Akkurat sånn en lege skal være. Kjempeflink, enkelt og greit.

Fantastisk lege!

Lege: Tore Kjønniksen Skrevet

Lytter, følger opp, støtter! En av de beste legene jeg har vært hos.

Empatisk og effektiv lege!

Lege: Marianne Killi Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg nå har flyttet ville jeg beholdt marianne som fastlege. Hun har hjulpet meg utrolig godt, og fremstår som empatisk, effektiv, seriøs - men likevel trivelig og faktisk også morsom til tider! Anbefaler virkelig denne legen!

Hun tar deg på alvor

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

En tilgjengelig og tillitsfull lege som er flink til å lytte.

Grundig og lytter

Lege: Viviann Sør-Reime Borge Skrevet

Opplever noe ventetid, men hun tar seg god tid til deg. Sjekker alt som er nødvendig. Føler at hun er kanskje noe uerfaren enda, men at hun er villig til å lære nytt. Hun er grundig med barn.