Greverud Legesenter AS

Telefonnummer66 99 20 0666 99 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Flåtestadveien 3 1415 Oppegård

Siste vurderinger av Greverud Legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Jeg har hatt Dr.Gerhardsen som fastlege siden 2001. Blir alltid tatt på alvor uansett hva jeg kommer med. Ble godt fulgt opp i svangerskap,og etter fødsel. Han virker oppriktig interessert i meg som pasient, og selv om det er hektisk på kontoret til tider har jeg veldig sjelden opplevd å bli skysset videre i ekspress fart. Dr Gerhardsen forholder seg rolig og han tar meg som pasient på alvor. Har han som fastlege til mitt barn også,og opplever han veldig dyktig og empatisk i fht barn.

Trygg og svært dyktig.

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

Siden jeg har en komplisert diagnose, følger hun meg opp på en trygg måte.
Henviser til dyktige spesialister ved behov.

Den beste legen!

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

Har gått til Anne Sigrid i flere år nå og er kjempefornøyd! Veldig dyktig, jeg og barna føler oss godt ivaretatt og trygge! I tillegg er de andre på legesenteret også veldig hyggelige og hjelpsomme-Anbefales på det sterkeste

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

Jeg har aldri vært mer fornøyd med en fastlege. Anne Sigrid er medmenneskelig, dyktig, oppriktig og hjelpsom. Hun er god til å lytte og finne løsninger. Jeg får en følelse av at hun liker jobben sin godt og at hun virkelig ønsker pasientene sine alt det beste. Anbefales på det sterkeste.

Grundig og faglig flink

Lege: Viviann Sør-Reime Borge Skrevet

Har gått til denne legen i flere år. Hun er alltid blid og imøtekommende. Tar seg god tid. Flink til å forklare og faglig sterkt. En lege som absolutt kan anbefales