Greverud Legesenter AS

Flåtestadveien 3 1415 Oppegård

Siste vurderinger av Greverud Legesenter AS

Grundig

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Jeg byttet til dr Bjørneboe i våres og er strålende fornøyd. Han tar meg på alvor, har alltid tid til meg og følger opp svar. Får alltid tid samme dag hvis det er noe.

En fantastisk lege!

Lege: Linn Carina Pettersen Skrevet

Bare gode erfaringer med denne legen! Anbefaller på det sterkeste! Hun lytter, stoler på deg. En får følelse at hun virkelig vil hjelpe deg.

Fornøyd

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Jeg har nå hatt dr Bjørneboe som lege i to år. Han tar meg på alvor, lytter og fremstår trygg. Kan absolutt anbefales. Sekretærene på Greverud er herlige.

Ung og lite kunnskap om psykisk helse

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Jeg har vært hos bjørneboe et par ganger da han har vært vikar for min fastlege.
Opplever at han har lite kunnskap om psykisk helse og uten forståelse til å sette seg inn i det.
Jeg følte meg ikke forstått, noe som ikke har vært noe problem tidligere.

Dyktig lege

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Jeg har hatt Dr.Gerhardsen som fastlege siden 2001. Blir alltid tatt på alvor uansett hva jeg kommer med. Ble godt fulgt opp i svangerskap,og etter fødsel. Han virker oppriktig interessert i meg som pasient, og selv om det er hektisk på kontoret til tider har jeg veldig sjelden opplevd å bli skysset videre i ekspress fart. Dr Gerhardsen forholder seg rolig og han tar meg som pasient på alvor. Har han som fastlege til mitt barn også,og opplever han veldig dyktig og empatisk i fht barn.