Greverud Legesenter AS

Flåtestadveien 3 1415 Oppegård

Siste vurderinger av Greverud Legesenter AS

Den beste fastlegen!

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

Jeg har hatt Anne Sigrid som fastlege i flere år, både jeg selv, barna mine og mannen min. Hun er veldig dyktig, faglig oppdatert, trygg, tålmodig, omsorgsfull og på toppen av det hele er hun blid, virker aldri stresset og ser ut som hun liker jobben sin. Jeg håper hun fortsetter i jobben i mange, mange år!

Empatisk og faglig sterk

Lege: Viviann Sør-Reime Borge Skrevet

Lytter med genuin interesse. Er faglig oppdatert og følger opp raskt om nødvendig. Ringer eventuelt hjem privat. En slik fastlege skulle alle hatt.

Flink og hyggelig :)

Lege: Eirik Nordengen Skrevet

Flink, grundig og hyggelig. Tok seg god tid til undersøkelser og spørsmål. Fikk et godt inntrykk av denne legen, selv om jeg kun var hos han 1 gang da jeg har en annen fastlege til vanlig.

Fantastisk lege!

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Gerhard Gerhardsen har vært min fastlege i ca 17 år, og jeg har aldri ønsket å bytte lege, selv ikke da jeg bodde et annet sted. Han er svært dyktig, flink til å lytte, tar seg god tid til alle spørsmål og problemstillinger man måtte ha, er behjelpelig med henvisninger, forklarer ting grundig og på en måte man forstår. Han er alltid i godt humør, tålmodig, svært empatisk og man føler seg godt ivaretatt når man går derfra. Han deler av sin ekspertise og kommer gjerne med noen ekstra råd og anbefalinger, alltid på en positiv måte. Han behandler deg med respekt uansett hvor rare spørsmål du måtte ha eller om du har googlet deg halvt ihjel før timen. Han er svært kunnskapsrik, men innrømmer det hvis det er noe han er usikker på. Han fungerer i mine øyne like godt som psykolog som han gjør som lege. Det merkes at han trives godt i jobben og det gjør at ethvert legebesøk selv for de kjedeligste ting blir en positiv opplevelse. Alle i familien er like fornøyde med Gerhardsen og vi håper det blir lenge til han går av med pensjon. Det er ihvertfall lov å håpe :)

Mangler erfaring

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Min gode fastlege gjennom flere år gikk av med pensjon og Bjørneboe er hans arvtager. Hyggelig ung mann som er flink med barn. Men jeg opplever han som uerfaren og at han henter mye hjelp. Betryggende at han spør kolleger når han lurer, men det blir litt underlig når han omtrent ikke ser på plagen det gjelder og kun setter seg til å ringe.

I tillegg opplever jeg han som lite lydhør for pasientens erfaringer og at han enn så lenge mangler kompetansen som kommer fra å møte mennesker der de er, ikke der han tror de er.