Greverud Legesenter AS

Telefonnummer66 99 20 0666 99 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Flåtestadveien 3 1415 Oppegård

Siste vurderinger av Greverud Legesenter AS

Gir tillit og fremstår dyktig

Lege: Marianne Killi Skrevet

Har utelukkende gode erfaringer. Blir møtt på en profesjonell måte, stiller gode spørsmål. Er ikke ute etter å få meg raskest mulig ut av kontoret, sitter ikke med ansiktet festa i skjermen. Virker genuint interessert. "kaster ikke sykemeldinger etter meg". Når jeg kommer spør hun og er nysgjerrig og spør om og hvor mye jeg evt kjenner jeg kan jobbe. Virker også forsiktig med å skrive ut både antibiotika og andre medikamenter - noe jeg setter pris på.

Har også vært innom flere andre leger på dette legekontoret når min fastlege har vært borte, og har MEGET godt inntrykk av de jeg har møtt der. Samme med de andre ansatte. Føler meg alltid velkommen og støttet.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Marianne Killi Skrevet

Jeg hadde Marianne som fastlege for endel år siden, på et annet legekontor og kunne ikke vært mer fornøyd. Hun tok problemene mine på alvor, var dyktig og veldig hyggelig. Nå har jeg satt meg på venteliste for å forhåpentligvis kunne få henne som fastlege igjen, selv om dette innebærer en mye lengre reisevei for meg

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

Skjærholt er en dyktig og i møtekommende lege. Hun er flink til å lytte og stille spørsmål. Dersom hun ikke har svaret på hva som feiler deg så henviser hun videre. Skjærholt er en veldig god lege, som jeg har hatt i over 5 år nå.

Meget fornøyd

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Meget fornøyd med legen. Tar seg tid og lytter til det du har å si. Empati og kommunikasjonsevne er ingen selvfølge hos han.

Dyktig!

Lege: Tine Bruen Olsen Skrevet

Blid, imøtekommende, lytter, virker oppriktig i sin interesse av å finne ut av det man spør om - gir trygghetsfølelsen som man som pasient kan trenge.