Greverud Legesenter

Flåtestadveien 3 1415 Oppegård

Siste vurderinger av behandlere ved Greverud Legesenter

Skuffet etter mange år med god erfaring

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Jeg hadde Gerhardsen som lege i flere år, og var lenge fornøyd. Han var punktlig, flink til å forklare, tok meg på alvor. Jeg følte meg ivaretatt helt til jeg ble gravid og opplevde at jeg ikke fikk nødvendig oppfølging. Det ble slurvet med skjemaer, og opplysninger som var viktig for andre leger dersom det skulle skje noe, ble ikke ført på helsekortet.

I tillegg hadde Gerhardsen min mor som pasient. I den forbindelse opplevde jeg flere ganger at taushetsbelagt informasjon ble levert videre til henne dersom hun hadde legetime og han hadde et brev til meg. At hun åpnet brevene som gjaldt meg, er ikke hans skyld, men det er noe man må ta høyde for at kan skje når man er lege og håndterer all salgs informasjon.

Meget dyktig

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Dyktig, lydhør, god til å lytte og tar seg tid. Virker ALDRI stresset. Behagelig, forklarer, tar deg på alvor og tar seg god tid til deg. Sjelden ventetid, han er meget presis. Erfaren og trygg.

Ok

Lege: Viviann Sør-Reime Borge Skrevet

Må alltid vente lenge på legen. Vimsete og distre. Veldig hyggelig, men er veldig travel. Ofte oppstår det avbrytelser (telefonsamtaler, legen forlater kontoret, noen kommer inn etc etc) og hun virker stressa. Tar deg på alvor og lytter til deg, god på å forklare og beskrive. Noen kontorsøstre er veldig hyggelige, andre er meget ubehagelige og sure.

Dårlig lytter

Lege: Tine Bruen Olsen Skrevet

Forsinket, virker stresset, tar tlf.under konsultasjon må gå ut på venteværelse så hun kan prate uforstyrret. Forlater kontoret da hun må gjøre noe. Sier hun har dårlig tid, ikke koselig å høre. Føler hun vil bli fort ferdig, bruker ikke de 20 min.som jeg har krav på. Dårlig lytter. Har byttet til ny fastlege.

dyktig lege

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

en meget dyktig lege som hører på pasienten og forklarer så man kan forstå det som blir sagt