Greverud Legesenter

Flåtestadveien 3 1415 Oppegård

Siste vurderinger av behandlere ved Greverud Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Jeg har hatt Dr G. som fastlege siden jeg ble født, fantastisk på alle måter. Man føler seg alltid i ivaretatt, svarer godt og tar seg god tid. Ingen spørsmål er dumme og man går derfra med en god følelse. Han svarer raskt på helsenorge og tar pasientene raskt inn til time når det trengs. Han har fulgt meg godt opp gjennom to svangerskap og er en god lege til mine to små. Jeg håper han fortsetter som fastlege i mange år til :)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

Er en komplisert person og får god hjelp
Hun ser meg og finner hjelp
Alltid tilstede og svarer rask på helenorge
Samtidig vil jeg berømme alle på greverud legesenter som alltid gir deg god hjelp og er der på godt og vondt

Ser menneske

Lege: Eirik Sandorf Nordengen Skrevet

Man blir sett, tatt på alvor, bli fulgt opp.
Mer er det ikke å si.
Bruker litt lengere tid enn oppsatt pr pasient, er ofte litt forsinket, men ser det som positivt da han bruker tiden som er nødvendig.

Fantastisk lege.

Lege: Linn Carina Pettersen Skrevet

Linn er varm,forståelsesfull og empatisk. Hun er kunnskapsrik så hun er god på å finne ut av hva som feiler deg og ønsker virkelig å finne ut av hvordan hun kan få deg frisk. Jeg gir henne mine varmeste anbefalinger.

Hjelpsom, snill og tilgjengelig

Lege: Per Arne Oftedal Skrevet

Oftedal er en veldig hyggelig lege, som bryr seg om pasientene sine. Han er hjelpsom og forståelsesfull. Anbefaler han gjerne videre, og har holdt fast ved han selv om jeg flyttet lengre unna med andre populære legekontor i umiddelbar nærhet.
Greverud legesenter er imidlertid vanskelig å nå på telefon, men dersom man tar kontakt direkte med legen i Helsenorge får man god hjelp.
De andre ansatte på legekontoret er så som så, det er flere jeg foretrekker å ikke møte. Passer perfekt at jeg oftest får god hjelp digitalt.