Gressvik Legekontor

Telefonnummer69 36 18 0069 36 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av Gressvik Legekontor

Selvmotsigende og usympatisk

Lege: Mufid Baker Skrevet

Full av selvmotsigelser og kunne ikke hjelpe meg med noe av det jeg kom for. Presterte å si til meg at det jeg sa ikke betydde noe for han, og da jeg konfronterte han med hvordan han kunne si noe sånt så benektet han at han hadde sagt det. Misforstår lett og er sta. Følte meg ikke ivaretatt hos han.

Sa han ikke kunne ikke hjelpe meg med noe av det jeg kom dit for, og da lurer jeg på hva en leges jobb er?

Han skrev to ufattelig dårlige "sykemeldinger" til læreren min, hvor jeg blir satt i et dårlig lys som "påstått syk", full av skrivefeil. Måtte få han til å skrive et nytt da han utleverte meg mer enn han burde i det første eksemplaret, og han ble i tillegg sur da jeg påpekte at han hadde gjort det da han selv sa at det ikke hørte hjemme i en sykemelding.

Aldri opplevd å bli tatt så lite på alvor av en lege i hele mitt liv, enda jeg har hatt et par dårlige leger før dette.

Takk til den søte resepsjonisten som delte ut to kleenex til meg etter mitt besøk der.

En god fastlege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Både jeg og familien er veldig fornøyde med dr. Baker. Han hører etter hva jeg sier, er konstruktiv og løsningsorientert. Føler jeg blir tatt på alvor. Veldig lett å få time hos ham og kort ventetid. Veldig koselig sekretær. Kommer aldri å bytte min fastlege.

Faglig flink lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Har alltid tid, er svært hyggelig og omgjengelig. Den beste legen jeg noensinne har møtt. Han lytter, han ser deg, og han hjelper deg.

Anbefales

Lege: Mufid Baker Skrevet

Jeg har hatt dr Baker over mange år og er veldig fornøyd. Han er en dyktig og flink lege. Alltid tilgjengelig, når jeg har behov for det. Veldig koselig og hyggelig sekretær.

Verdens beste fastlege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Dr. Baker er medmenneskelig, dyktig og jordnær. Min helsesituasjon er komplisert. Han bruker alltid den tiden som trengs til å hjelpe meg. Han tar meg på alvor og jeg er alltid fornøyd når jeg drar derfra. Veldig hyggelig legesekretær å.