Råde Legesenter

Torsvei 1 1640 Råde

Siste vurderinger av behandlere ved Råde Legesenter

Verdens beste lege

Lege: Jasmina Besirevic Skrevet

Hatt henne siden jeg var liten, og hun er verdens beste og har aldri tenkt til å bytte lege selvom jeg flyttet til sarpsborg for 2 år siden. Hun bryr seg og tar seg god tid. Og er veldig omtenksomfull. Kunne ikke hatt bedre tillit til fastlegen min enn det jeg har nå. Virkelig super

En fantastisk lege.

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Jeg hadde Dario i 2 år helt til han sluttet i Råde. En helt fantastisk lege som tar seg tid til og høre på mine problemer, og ikke minst prøver og gjøre noe med det. Når jeg hadde konflikt med jobb d da helsen sviktet i 6 mnd var Dario der for meg og støttet meg, var med i møter med sjefer osv. Meget kunnskapsrik mann som og så henviser videre da han blir usikker. Kunne ikke hatt en bedre lege og savnet vil være stort.
Eneste "dårlige" var sure kontor damer som tok telefonen og møtte deg når du kom inn.

vurdering

Lege: Jasmina Besirevic Skrevet

Alt er bra hos Råde legesenter , Jasmina Besirevic lege
jeg er veldig fornøyd med behandling ,respekt og har ikke noe å klage på.Supert!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Dario er flink til å lytte, forståelsesfull, nøler ikke med å henvise videre hvis det er noe som trenger videre oppfølging. Han har glimt i øyet og er morsom, så selv på de verste dagene har jeg gått derfra med ett smil. Han er også flink med barn. Anbefales!

trygg

Lege: Dario Besirevic Skrevet

lett å snakke med, hyggelig og behjelpelig. meget fornøyd med «helseservice» og henvisninger om det skulle være nødvendig. veldig presis og punktlig på tidspunkter til avtaler/timer. aldri noe trøbbel å få.