Råde Legesenter

Everksveien 3 1640 Råde

Siste vurderinger av behandlere ved Råde Legesenter

Svært hyggelig og dyktig lege

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Dario er en lege som tar deg på alvor.Han undersøker nøyaktig, henviser deg videre og skal komme til bunns til hvorfor du er syk. En artig mann som alltid har en vits på lur. Kan varmt anbefales.

Trygg og kompetent.

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Jeg har levd noen år, og har erfaring med flere leger. Her har vi å gjøre med en lege som har høy kompetanse. Han sier at han overtenker, men det er mulig at det er det som gjør at han er en god lege. Ingenting skal være uprøvd. I tillegg har han humor, og glimt i øyet. Jeg føler meg godt ivaretatt.

Verdens beste

Lege: Jasmina Besirevic Skrevet

Jasmina er verdens beste fastlege som følger opp pasientene sine om det gjelder sykdom, svangerskap eller annet. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og at hun faktisk HØRER på meg når hun spør hvordan jeg har det. Oppriktig interessert i velbefinnende hos sine pasienter. Jeg føler meg alltid trygg og når jeg først har en legetime, føler jeg ikke at jeg drar til legen forgjeves. Jeg får alltid hjelpen jeg er i behov for og trenger.
Hun har også fulgt mine barn og jeg har enormt respekt for henne som lege og person.

Snill lege

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Dario er en veldig hyggelig, omsorgsfull, og koselig lege. Jeg pleier generelt å bli veldig stresset under legetimer, men han fikk meg til å slappe helt av. En av de beste fastlegene jeg har hatt!

super lege...

Lege: Dario Besirevic Skrevet

meget dyktig og hyggelig lege. nesten hele familien bruker han og er veldig fornøyd..
damene på kontoret er også meget behjelpelig og hyggelig..