Råde Legesenter

Telefonnummer69 28 40 1069 28 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Everksveien 3 1640 Råde

Siste vurderinger av Råde Legesenter

super lege...

Lege: Dario Besirevic Skrevet

meget dyktig og hyggelig lege. nesten hele familien bruker han og er veldig fornøyd..
damene på kontoret er også meget behjelpelig og hyggelig..

Trygg og imøtekommende.

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Oppsøkte legevakten i Moss med en redd og smertepreget 13-åring. Ble godt tatt i mot av en blid og hyggelig Dario som spøkte, forklarte, undersøkte kjapt og greit og konkluderte høyt. Da var det likevel ikke så skummelt å måtte oppsøke en fremmed lege....
Vi er superfornøyde, Dario kan virkelig anbefales!

Kjempeflink og supergrei lege!

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Etter at min trofaste mangeårig fastlege måtte pensjonere seg var det på tide med ny lege.

Da fikk jeg tildelt Dario.
Jeg var litt skeptisk når jeg først søkte ham opp og sa at han var nesten på min egen alder, men etter første besøk skjønte jeg at det hadde absolutt ingenting å si!

Har en veldig flink og veldig hyggelig!

Jeg får alltid den hjelpen jeg trenger og svaret på det jeg lurer på.

Jeg bor egentlig i Oslo men er såpass fornøyd at jeg velger likevel å ta togturen til Råde hver gang!

Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Har hatt noe fastleger før, men Dario er garantert den beste👍
Tar seg tid til å lytte til hva jeg har å si. Han oppdaget en svulst på bi-nyren som den andre fastlegen hadde overesett i mange år. Resultatet er at blodtrykket har gått ned og allmentilstanden min har blitt bra igjen.
Ringer på kvelden for å følge opp prøver som er tatt.
Har oså fått flyttet over det kjæreste jeg har (barn og kone) til han som fastlege.

Dyktig og nøyaktig

Dario Besirevic er

Dyktig og nøyaktig
Han er kjemptedyktig lege som tar seg tid. Veldig nøyaktig. Hører på hva jeg har å si. Ikke minst forklarer han alt nøye. Får alltid svar på blodprøver (enten telefon eller brev i posten). Kan varmt anbefale!