Råde Legesenter

Everksveien 3 1640 Råde

Siste vurderinger av Råde Legesenter

Verdens beste

Lege: Jasmina Besirevic Skrevet

Jasmina er verdens beste fastlege som følger opp pasientene sine om det gjelder sykdom, svangerskap eller annet. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og at hun faktisk HØRER på meg når hun spør hvordan jeg har det. Oppriktig interessert i velbefinnende hos sine pasienter. Jeg føler meg alltid trygg og når jeg først har en legetime, føler jeg ikke at jeg drar til legen forgjeves. Jeg får alltid hjelpen jeg er i behov for og trenger.
Hun har også fulgt mine barn og jeg har enormt respekt for henne som lege og person.

Snill lege

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Dario er en veldig hyggelig, omsorgsfull, og koselig lege. Jeg pleier generelt å bli veldig stresset under legetimer, men han fikk meg til å slappe helt av. En av de beste fastlegene jeg har hatt!

super lege...

Lege: Dario Besirevic Skrevet

meget dyktig og hyggelig lege. nesten hele familien bruker han og er veldig fornøyd..
damene på kontoret er også meget behjelpelig og hyggelig..

Trygg og imøtekommende.

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Oppsøkte legevakten i Moss med en redd og smertepreget 13-åring. Ble godt tatt i mot av en blid og hyggelig Dario som spøkte, forklarte, undersøkte kjapt og greit og konkluderte høyt. Da var det likevel ikke så skummelt å måtte oppsøke en fremmed lege....
Vi er superfornøyde, Dario kan virkelig anbefales!

Kjempeflink og supergrei lege!

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Etter at min trofaste mangeårig fastlege måtte pensjonere seg var det på tide med ny lege.

Da fikk jeg tildelt Dario.
Jeg var litt skeptisk når jeg først søkte ham opp og sa at han var nesten på min egen alder, men etter første besøk skjønte jeg at det hadde absolutt ingenting å si!

Har en veldig flink og veldig hyggelig!

Jeg får alltid den hjelpen jeg trenger og svaret på det jeg lurer på.

Jeg bor egentlig i Oslo men er såpass fornøyd at jeg velger likevel å ta togturen til Råde hver gang!

Anbefales på det sterkeste!