Logo for Tannlege Klette & Co.

Tannlege Klette & Co.

Logo for Tannlege Klette & Co.

Om klinikken

Velkommen til Tannlege Klette & Co - din tannlege i Oslo sentrum. Vårt moderne tannlegesenter ligger i hjertet av Vika, midt i Oslo. Verdiene vi bærer med oss som tannhelseteam er grunnlaget for vår omsorg: pasientfokus, kommunikasjon, trygghet og kvalitet.

Vårt team med erfarne tannleger og tannpleiere dekker et bredt spekter av tannbehandlinger. Hos oss kan du få hjelp med både nødvendig forebygging, reparerende tiltak, og skjønnhetsfremmende forbedringer. Vi jobber spesielt med implantater, og vi utfører implantatprotetisk behandling med refusjonsrett fra Helfo. Vi tilbyr også tannregulering med skinner, blant annet Invisalign.

For oss er det viktig å gi ekstra omsorg til de som opplever tannlegeskrekk. Vi tar deg med på en grundig reise gjennom behandlingen for å sikre at din opplevelse hos oss er positiv og avslappende.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen. Sammen vil vi sørge for at du får et godt smil og en god tannhelse.

Tannlege Klette & Co. holder til i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Tannlege Klette & Co.

Flink tannlege. Grundig tannpleie.

Tannlege: Knut Andre Klette Skrevet

Jeg oppsøkte tannlege Knut Klette etter besøk på tannlegevakt som taler for seg. Tannlege Klette ordnet opp og jeg har blitt møtt med god behandling. Hvis man kan si at tannlegebesøk kan bli noe positivt og trygt kan jeg bekrefte dette. Det høres kanskje litt spesielt ut å si at det er fint å gå til tannlegen, men å møte til time hos tannlege Klette har kun opplevdes positivt. Profesjonelt, hygienisk og ryddig og god atmosfære på dette tannlegekontor. God informasjon skaper trygghet det har jeg opplevet her. Godt mottatt. Anbefales.

Særdeles tillitsvekkende og faglig dyktig

Tannlege: Knut Andre Klette Skrevet

Har hatt veldig dårlige tenner og tannlegeskrekk. Det tilsammen gir dårlig livskvalitet. Knut Klette har ordnet opp med tennene selvom det var veldig vanskelig og omfattende. Uten å si noe som helst har han også kurert min tannlegeskrekk.

Fantastisk dyktig!

Tannlege: Knut Andre Klette Skrevet

Jeg brakk en tann for 14år siden og Knut Klette lagde en protese tann på halvparten av tannen. Jeg har aldri hatt noe som helst problem med den, kun fjernet tann sten.

Kompetent og behagelig tannlege!

Tannlege: Knut Andre Klette Skrevet

Jeg har vært kunde hos Knut i mange år og han er en meget dyktig og kompetent tannlege! Det er kort ventetid for å få time, han er stort sett klar når timen skal begynne og kontoret er rent og hygienisk.
Jeg vil anbefal Knut på det varmeste!