Knut Nygaard

Telefonnummer33 19 92 6433 19 92 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongensgate 8 3290 Stavern
Knut Nygaard holder til i Larvik

Siste vurderinger av Knut Nygaard

Beste tannlegen i Norge ?

Tannlege: Knut Nygaard Skrevet

Anbefales på det sterkeste.. vært hos ymse tannleger , og alltid fått vondt tilogmed med bedøvelse.. her trenger jeg ikke bedøvelse engang.. lang erfaring og bra behandling

Alltid hyggelig og profesjonell.

Tannlege: Knut Nygaard Skrevet

Meget blide og hyggelige alle som jobber her, og alltid proff behandling. Tar seg alltid tid til å forklare hva som gjøres og har stor omsorg for pasienten.

Helt fantastisk!

Tannlege: Knut Nygaard Skrevet

Jeg var ikke hos Knut, men hos ei ung jente som jobbet der. Helt suveren service, dyktig arbeid, billig og effektivt. Kan anbefales på det sterkeste!

Den beste og hyggeligste tannlegen!

Tannlege: Knut Nygaard Skrevet

Super hyggelig, flink osv osv. Kjempe super hyggelige mennesker knut og hans kontor dame . Er man sur og lei når man går inn til tannlege nygaard så er det stor sjanse at du vil gå ut igjen med et stort smil og le resten av dagen :)

Suveren!!

Tannlege: Knut Nygaard Skrevet

Nygaard er en suveren tannlege. Han er rask, dyktig og forståelsesfull. En tannlege som er nøysom, blid og engasjert. Og har han tid til overs spiller han piano og skaper stor stemning. Denne mannen kurerte tannlegeskrekken min. Imponert!!