Sellebakk legesenter

Telefonnummer69 36 17 9769 36 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av Sellebakk legesenter

Empatisk og kunnskapsrik fastlege.

Lege: Namreen Chouhan Skrevet

Hun er en kunnskapsrik, tålmodig, empatisk og diktig lege, som arbeider på en effektiv måte at du føller deg godt ivaretatt. Hun er fastlege nesten for hele familien min.
Eneste som jeg personlig tåller dårlig er ventetid på vente rom og tilgjengelighet. Dette kunne forbedres selvfølgelig.
Ellers anbefaler sterkeste henne som fastlege.

Ikke flink med barn

Lege: Namreen Chouhan Skrevet

Fungerer greit som lege generelt, men er veldig A4 og vil ikke høre på innspill i det hele tatt.

Har du barn bør du vurdere en annen lege da hun ikke tar foreldres bekymring på alvor og avfeier fakta.

Dyktig og sympatisk lege

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Jeg har benyttet meg av Sellebakk legekontor i noen år nå.Når min fastlege ikke har vært tilstede, har jeg vært så heldig å få time hos Shabbir.Dette er en lege jeg kan anbefale på det varmeste.Han er grundig, empatisk og lyttende.

ubehagelig opplevelse

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

gikk til denne legen to ganger og begge gangene opplevde jeg at han ikke hørte på hva jeg sa og ignorerte mye. fikk ikke følelsen av at han tar mentale problemer seriøst i det hele tatt. kommer ikke til å gå her mer. dessuten veldig skittent ute på venterommet.

Kempe flink lege

Lege: Namreen Chouhan Skrevet

Hun er en meget flink og dyktig lege. Hun undersøker grundig, bruker god tid og lytter etter pasienten, Jeg er meget fornøyd. Absolutt anbefales.