Sellebakk legesenter

Tlf: 69 36 17 97 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sellebakk legesenter

Dyktig og sympatisk lege

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Jeg har benyttet meg av Sellebakk legekontor i noen år nå.Når min fastlege ikke har vært tilstede, har jeg vært så heldig å få time hos Shabbir.Dette er en lege jeg kan anbefale på det varmeste.Han er grundig, empatisk og lyttende.

ubehagelig opplevelse

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

gikk til denne legen to ganger og begge gangene opplevde jeg at han ikke hørte på hva jeg sa og ignorerte mye. fikk ikke følelsen av at han tar mentale problemer seriøst i det hele tatt. kommer ikke til å gå her mer. dessuten veldig skittent ute på venterommet.

Kempe flink lege

Lege: Namreen Chouhan Skrevet

Hun er en meget flink og dyktig lege. Hun undersøker grundig, bruker god tid og lytter etter pasienten, Jeg er meget fornøyd. Absolutt anbefales.

Elendig doctor

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Er ikke storforbruker av legetjenester. Brukte denne legen 3 ganger, mistet øyeblikkelig tiltro til denne personen og skiftet fastlege umiddelbart. Denne legen skjønte tydeligvis ingenting av norsk mentalitet og sykdom. Dessuten var det så skitten både inne på kontoret og på venteværelse

Lege: Namreen Chouhan Skrevet

Endelig en lege som tar deg på alvor, lytter og tar tak i ting. Hun virker svært kunnskapsrik, empatisk og du føler deg ivaretatt. Hun forklarer og undersøker grundig. Hun har en utstråling som får deg til å slappe av. I tillegg er resten av personalet der proffe til fingertuppene og er både hyggelige og humoristiske. Jeg skal aldrig bytte fastlege igjen