Sellebakk legesenter

Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av Sellebakk legesenter

Ble ikke tatt seriøst

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Jeg var hos denne legen da min lege ikke hadde tid. Jeg forklarte at jeg var psykisk utmattet, ikke kontroll på følelser, sov dårlig og at jeg ikke takla jobb i den tilstanden. Jeg satt og gråt. Han tok meg ikke seriøst og sa at følelser er noe alle har. Han sa at dette ikke er grunnlag til sykemelding uten at jeg nevnte noe om sykemelding. Det hjalp ikke å si noe og jeg fikk ikke hjelp. Det er ikke rart i at psykisk syke tar livet sitt om dette er behandlingen de får. Jeg hadde en grusom opplevelse og hele dagen og dagene etterpå ble ødelagte.

Brist på respekt

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Uppsökte legevakta en kväll. Kom in till denna märkliga läkaren. Kändes inte som om han tog mitt problem seriöst. Jag upplevde en infektion (en flis) i mitt finger, det gjorde inte han. Ville inte undersöka mitt problem utan hänviste mig till läkare på Kalnes och även röntgen på Kalnes.. Detta var på legevakten, Kråkerøy... har i eftertid fått veta att det är röntgen i samma hus som legevakten... ett par veckor senare poppar det ut en flis på 1,5 cm, från ett ganska så infekterat/inflammerat finger.
Så, nej, kan inte rekommendera honom.

Styr unna!

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Lite hyggelig og utrivelig lege som verken lytter eller tar seg tid til pasienten.

Vanskelig å forstå og lite hjelpende.

Anbefaler ikke denne legen, dette er basert på to besøk.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Han er beste fastlege som jeg har opplevd i de 18 årene som bodde jeg i Norge. Han følger pasient problemene bra, henviser riktig om tid og sted, og informerer pasienten om resultat på prøver OSV.

Empatisk og kunnskapsrik fastlege.

Lege: Namreen Chouhan Skrevet

Hun er en kunnskapsrik, tålmodig, empatisk og diktig lege, som arbeider på en effektiv måte at du føller deg godt ivaretatt. Hun er fastlege nesten for hele familien min.
Eneste som jeg personlig tåller dårlig er ventetid på vente rom og tilgjengelighet. Dette kunne forbedres selvfølgelig.
Ellers anbefaler sterkeste henne som fastlege.