Sellebakk legesenter

Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av behandlere ved Sellebakk legesenter

Ikke lyttende

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Hørte ikke på hva jeg hadde å si, var mer opptatt av sin egen mening. Følte meg ikke tatt seriøst. Var ekstremt opptatt av vekt og ikke problemet jeg kom inn for (Selv ved normal BMI). Går vanligvis til partneren men ble sendt hit pga sykdom, byttet lege etter besøket.

Lyttende.

Lege: Namreen Chouhan Skrevet

En god og kunnskapsrik almennlege. Fremfor alt empatisk og lyttende. Hører etter når du snakker. Tar deg alvorlig.
Har også noe humoristisk sans.

Ikke høre etter.

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Jeg med mor med hjerneskade og tykktarmstomi på 73 år. Forklarer hennes smerter ved å gå i butikken og besøk, hva smertelindring som skal virke fort. Da ble han sint og foreslo at vi skulle bytte plass. Hans smertel. er kategorie epelepsi.(fellskat).

Ubrukelig lege!

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Har hatt han et par år. Aldri vært fornøyd. Vanskelig å forstå hva han sier og han hører ikke etter når jeg prater. Fikk nok sist jeg var der da jeg for første gang i mitt liv har følt på depresjon og ble kjeftet på av legen. Samtidig lo han av meg og mine problemer. Er også veldig dårlig oppfølging hos han generelt og han har et ikke norsk syn på mann/kvinne. Anbefaler og styre unna han.

Ble ikke tatt seriøst

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Jeg var hos denne legen da min lege ikke hadde tid. Jeg forklarte at jeg var psykisk utmattet, ikke kontroll på følelser, sov dårlig og at jeg ikke takla jobb i den tilstanden. Jeg satt og gråt. Han tok meg ikke seriøst og sa at følelser er noe alle har. Han sa at dette ikke er grunnlag til sykemelding uten at jeg nevnte noe om sykemelding. Det hjalp ikke å si noe og jeg fikk ikke hjelp. Det er ikke rart i at psykisk syke tar livet sitt om dette er behandlingen de får. Jeg hadde en grusom opplevelse og hele dagen og dagene etterpå ble ødelagte.