Sellebakk legesenter

Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av Sellebakk legesenter

Brist på respekt

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Uppsökte legevakta en kväll. Kom in till denna märkliga läkaren. Kändes inte som om han tog mitt problem seriöst. Jag upplevde en infektion (en flis) i mitt finger, det gjorde inte han. Ville inte undersöka mitt problem utan hänviste mig till läkare på Kalnes och även röntgen på Kalnes.. Detta var på legevakten, Kråkerøy... har i eftertid fått veta att det är röntgen i samma hus som legevakten... ett par veckor senare poppar det ut en flis på 1,5 cm, från ett ganska så infekterat/inflammerat finger.
Så, nej, kan inte rekommendera honom.

Styr unna!

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Lite hyggelig og utrivelig lege som verken lytter eller tar seg tid til pasienten.

Vanskelig å forstå og lite hjelpende.

Anbefaler ikke denne legen, dette er basert på to besøk.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Muhammad Shabbir Khan Skrevet

Han er beste fastlege som jeg har opplevd i de 18 årene som bodde jeg i Norge. Han følger pasient problemene bra, henviser riktig om tid og sted, og informerer pasienten om resultat på prøver OSV.

Empatisk og kunnskapsrik fastlege.

Lege: Namreen Chouhan Skrevet

Hun er en kunnskapsrik, tålmodig, empatisk og diktig lege, som arbeider på en effektiv måte at du føller deg godt ivaretatt. Hun er fastlege nesten for hele familien min.
Eneste som jeg personlig tåller dårlig er ventetid på vente rom og tilgjengelighet. Dette kunne forbedres selvfølgelig.
Ellers anbefaler sterkeste henne som fastlege.

Ikke flink med barn

Lege: Namreen Chouhan Skrevet

Fungerer greit som lege generelt, men er veldig A4 og vil ikke høre på innspill i det hele tatt.

Har du barn bør du vurdere en annen lege da hun ikke tar foreldres bekymring på alvor og avfeier fakta.