Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Møllebyen legesenter

Lege kun på papiret!

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

Tilsynelatende empatisk, men har alltid dårlig tid. Blir rett og slett stresset av konsultasjonen og føler at han ikke lytter eller tar seg særlig tid til å forstå problemstillingen eller plagen. Alltid forsinkelser, så ikke rart at formålet med "legetimen" er å få inn nestemann.

Beste fastlegen

Lege: Anine Elguren Skrevet

Da jeg flyttet til Oslo, fortsatte jeg å ha Anine som fastlegen. Dessverre ble det litt kronglete med så lang vei, og jeg er redd jeg ikke kommer til å finne en like god lege. Hun er fokusert og interessert. Svarer på alle spørsmål og er veldig trygg. Liker at hun ikke duller, men er rett på uten å være hard. Beste fastlegen jeg har hatt!

beste legen jeg har hatt i alle år!

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

har hatt 4 forskjellige leger på under 1år. og ikke vært borti en lege som Jens. Flink til å lytte, finne årsaker til mine sykdommer, og gitt meg tips og råd på hva som kan forbedres istedenfor å bare skrive ut smertestillende som de andre legene har gjort uten en gang å undersøke meg. Er på bedringens vei takket være en lege som følger mine prosesser steg for steg!

evig takknemlig!

En super lege

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Tar seg tid til å lytte, henviser videre når det trengs. Takket være Sommernes er jeg nå i gang med vaksinering mot allergi, og er korrekt medisinert for astma. Sitter aldri og venter lenge på venteværelset, noe jeg har opplevd hos andre.

Beste legen

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Kunne ikke fått bedre fastlege! Og et pluss her er også at, når han selv er borte så er det mulighet for å få hjelp fra de andre. Så neste etter han er den kjempe snille kona hans, som jeg syns er så behagelig å prate med! Hun lytter og setter seg i din situasjon. Fantastiske mennesker !!