Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Møllebyen legesenter

En kompetent og ydmyk lege

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

Dr. Lind Larsen er en kompetent og flink lege. Han lytter, er opptatt av pasienten, er ydmyk og tar seg tid når det trengs.
Som pasient får man følelsen av å bli inkludert i avgjørelser knyttet til egen helse.
Nøler ikke med å henvise videre ved behov.

En fantastisk lege!

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

En lege med mye kunnskap og empati. Opplever at det er meg pasienten som er i fokus. Holder seg oppdatert i min sykehistorie og møter meg der jeg er hver gang vi møtes. God samtalepartner også i de tunge stunder. Rett person for meg i en vanskelig tid i mitt liv!

En flink og hyggelig lege

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

Lind-Larsen er dyktig lege som interesserer seg for deg som pasient når du er på besøk og følger deg opp....

Verdens beste

Lege: Anine Elguren Skrevet

Verdens beste lege, uten tvil!
Lege for hele familien, og har stilt opp i alle år. Synpatisk og god dame, som tar deg på alvor uansett hva det skulle være. Hun bryr seg om pasientene sine, de er ikke bare en plage som for mange andre fastleger.

FANTASTISK LEGE

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

Dette er en lege jeg anbefaler på det sterkeste. Han er en god lytter og tar deg på alvor. Han bruker god tid å forklare hva og hvorfor han gjør ting og du føler deg godt ivaretatt. Sekretærene er hyggelig og flinke!