Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Møllebyen legesenter

Dyktig lege

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legen min, han har humor, lytter og er rask. Føler at han "ser" hele meg. Anbefaler han til andre:)

Mer og mer skuffet...

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

...som andre har kommentert her så er han helt sikkert flink faglig, MEN uendelig lite intr. i deg som menneske føler jeg. Jeg har gått ut derfra flere ganger med en følelse av å ha sittet og hørt mer på han enn at han er intr. i historien min, spør ikke videre ang. div problemer iforh. til plager. Smiler og ler og er en kjekk ung mann - som ikke helt klarer å se eller stille de riktige sp.målene. Greit nok de få gangene jeg har feilt noe konkret og bare trengt en resept, men det duger ikke i lengden.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Anine Elguren Skrevet

Elguren er en kunnskapsrik og engasjert lege som viser stor empati for sine pasienter. Hun utnytter tiden godt under timen og er tilstede med hele seg under konsultasjonen. Anbefales på det varmeste!!

Anbefales ikke

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Denne legen er utdannet i Polen og tok over sin mors legepraksis. Han fremstår som kunnskapsrik og opptatt av samfunnsøkonomi. Scorer derimot ikke like høyt på empatisk forståelse og ferdigheter som er viktig for mitt vedkommende. Kan fremstå som er mer opptatt av sin egen fortreffelighet fremfor å se pasientens behov.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Anine Elguren Skrevet

Utrolig imøtekommende, empatisk og forståelsesfull.Hun gir enn følelsen av å være interessert i deg som et helt menneske, ikke bare som en diagnose. Hun SER deg, og har også humor...blir glad etter et besøk der...er flink til å oppmuntre og gi håp...dyktig faglig også.