Varna Legesenter

Midtveien 1A 1526 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Varna Legesenter

Trygg og erfaren

Lege: Dag Asbjørn Omholt Ernø Skrevet

Har vært pasient hos Ernø i mange år, aldri vært noe problem , fulgt opp meget bra og svært tillits vekkende .

Tar seg god tid.

Lege: Marie Grytdal Eilertsen Skrevet

Fikk henne da jeg trengte en hastetime i november 2021. Jeg var på legekontoret en halv dag, da jeg virkelig var dårlig. Dr Eilertsen var i kontakt med spesalister. Og hun fikk til slutt ordnet med hastetime på Kalnes samme uken. Står virkelig på for pasientene. Selv om de ikke er hennes. Rolig og behagelig. Man føler seg trygg og ivaretatt.

Fantastisk lege

Lege: Susanne Gustavsson Skrevet

Susanne er imøtekommende og hyggelig med et varmt, behagelig og vinnende vesen som ser mennesket i deg som er pasient.
Som lege er hun kunnskapsrik, løsningsorientert, faglig dyktig og man føler seg ivaretatt på en god måte.
Hun kommuniserer også godt på et språk man som pasient faktisk forstår.

Fantastisk lege

Lege: Marie Grytdal Eilertsen Skrevet

Marie er en utrolig flink, engasjert og lyttende lege. Tar problemer på alvor, gjør nødvendige undersøkelser og forklarer ting nøye. Ringer og tar kontakt med andre spesialister om nødvendig om hun føler hun ikke kan nok om akkurat ditt problem. Henviser videre ved behov også, føler meg alltid i gode hender. En lege man kan stole på

Kunnskapsrik

Lege: Dag Asbjørn Omholt Ernø Skrevet

Han har god erfaring. Hans vesen er behagelig. Ved besøk er han tilstede og lytter og diskuterer. Hans humør har aldri vært dårlig.