Alvenes Dental

Alvenes Dental holder til i Hamar

Siste vurderinger av Alvenes Dental

Hvorfor?

Tannlege: Elin Slaatmo Skrevet

Skrekkelige opplevelsen, sitter tilbake med vond følelsen og ubesvarte spørsmål- hvorfor? Bestilte tannrens, fikk slipt emaljen på fortennene oppe og nede, flere huler i tennene, fikk slipt tannfyllingen på tann n 2 oppe på venstre side tann n5 oppe på venstre siden slipt, minsket og svd.I stedet for å bruke Airflow[som regnes skånsom] - fikk jeg tannrens med polerings maskin. Spørsmål til hennes samvittighet-vil du ha sånn tannrens selv?

Seriøs og dyktig

Tannlege: Maria Elisabeth Alvenes Skrevet

Hun er hyggelig og forsiktig tannlege som også tar hennsyn til at personer kan ha tannlege skrekk. Hun gjør en grundig og bra jobb og hun gir også gode råd.
Anbefalles på det sterkeste.

Utrolig bra!

Tannlege: Elin Slaatmo Skrevet

Jeg fikk et akutt tannproblem og Elin ordnet time på dagen. Jeg har tannlegeskrekk, så det var godt for meg å føle meg trygg. Tanna ble ordnet og jeg er veldig glad!

Anbefales virkelig!

Tannlege: Martine Høgset Skrevet

Trygg, hyggelig og dyktig. Har litt tannlegeskrekk men følte meg ivaretatt og lyttet til. Hun forklarte hva hun skulle gjøre under hele timen så jeg ikke trengte bekymre meg om hva som skulle skje. Kommer tilbake!

En tannlege jeg stoler på!

Tannlege: Maria Elisabeth Alvenes Skrevet

Jeg har vært plaget av tannlegeskrekk i hele mitt voksne liv, noe som har eskalert under behandling av offentlig tannlege. Å komme til Maria var helt fantastisk! Hun er flink til å forklare hva hun skal gjøre, hun er rolig, jobber effektivt og tar hensyn til deg som person og hva du klarer. Lokalene er lyse og koselige, ikke «tannlege»- aktig i det hele tatt. Man blir tatt godt imot av alle som jobber der. Prisen er ikke noe høyere enn det offentlige, men jobben som gjøres er SÅ mye bedre. Har du tannlegeskrekk, så er det denne dama du skal til :)