Marianne Hannås

Bryggeriveien 6 1607 Fredrikstad
Marianne Hannås holder til i Fredrikstad

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Marianne Hannås

beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Marianne Hannås Skrevet

Er tannlege selv og jeg er hundre prosent fornøyd med behandlingen. Rolig, behagelig og faglig dyktig. Anbefales!

Anbefales!

Tannlege: Marianne Hannås Skrevet

Marianne er dyktig og imøtekommende. Hun forklarer grundig, viser omtanke, er ekstremt blid og hyggelig. Har hatt henne som tannlege i ti år. Anbefales på det sterkeste.

Helt fantastisk!!!

Tannlege: Marianne Hannås Skrevet

Tannlege Hannås er den beste tannlegen jeg noensinne har hatt og jeg kommer aldri til å bytte! Ikke bare er hun grundig, utrolig dyktig og perfeksjonist i sitt fag men hun er også utrolig hyggelig. Denne tannlegen er bare "over the top" og helt fantastisk. Anbefales på det varmeste!!!

Ærlig tannlege

Tannlege: Marianne Hannås Skrevet

I den grad jeg er i stand til å vurdere det så er Marianne grundig, ærlig og nøyaktig. Og hun tar tannlegeskrekk på alvor. Gjennom å prate og informere gjør hun besøket så lett og smertefritt som mulig. Jeg har fulgt henne gjennom tre Østfoldbyer og håper at hun nå ikke flytter lenger unna.

Super tannlege!!

Tannlege: Marianne Hannås Skrevet

Marianne får pasientene til å føle seg trygge og godt ivaretatt. Forklarer hva hun gjør, er effektiv og grundig. Tannlegeskrekken er borte når jeg er i hennes hender. Er evig takknemlig.