Tannlege Hjortdal

Tannlege Hjortdal holder til i Lillehammer

Siste vurderinger av Tannlege Hjortdal

Rolig, behagelig og flink

Tannlege: Ole Johan Hjortdal Skrevet

Har gått til tannlege Hjortdal i flere år. Rolig, behagelig og kommer med råd. Han kan anbefales på det varmeste😊

Meget flink og behagelig tannlege

Tannlege: Ole Johan Hjortdal Skrevet

Gikk til Hjortdal første gang omkring 1997, og har siden fortsatt hos ham selv om jeg flyttet fra Lillehammer allerede i 1999. I dag tar jeg gjerne turen langveis fra en gang eller to i året for å få en god opplevelse av tannlegebesøket. Ikke driver han unødig behandling heller. Følger opp og ser utvikling over tid heller enn å hamre løs for å tjene mest mulig der og da.

Beste tannlege jeg har hatt

Tannlege: Ole Johan Hjortdal Skrevet

Har bare positivt å si om denne tannlegen. Fremstår som faglig dyktig og har en rolig og behagelig fremtoning.

Rolig og behagelig

Tannlege: Ole Johan Hjortdal Skrevet

Jeg har i mange år selv slitt med tannlege skrekk selv. Og reiste en periode i livet fra Asker og til Lillehammer for å gå til tannlegen. Fordi han er den roligste, balanserte og meste behagelige Tannlegen jeg har hatt. Mamma har også hatt hatt han i mange år og selv slitt med tannlege skrekk. Så selv var jeg 3 uker første gang jeg var med som støtte til Ole Johan.

Dyktig og behagelig

Tannlege: Ole Johan Hjortdal Skrevet

Dyktig og behagelig, familien har brukt ham i flere år. Selv et familiemedlem med tannlegeskrekk har begynt å gå til tannlegen nå.