Trøgstad Legekontor

Tlf: 69 82 62 30 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Trøgstad Legekontor

Trygg

Lege: Hege Holand Hansen Skrevet

Hun er utrolig dyktig, ser deg som et helt menneske, følger opp, veldig trygg og stødig. Hatt henne i 18 år og kommer til å fortsette med henne til hun går av med pensjon. Fantastisk lege.

Hyggelig og god lege

Lege: Hege Holand Hansen Skrevet

Bra lege som er god til å lytte. Ærlig.
Hun hjalp meg gjennom en periode med depresjon mens jeg ventet på psykologhjelp.
Hun er flink til å motivere meg når det blir tøft og tar tak i problemer i behandlingen når de dykker opp. Jeg er veldig fornøyd med henne som lege, men jeg føler at hun ofte har litt dårlig tid.

Dyktig og empatisk

Lege: Søren Holte Larsen Skrevet

Har hatt Søren Larsen i ca 25 år og er kjempefornøyd med legen min. Han tar seg alltid god tid og man føler aldri at han er stresset😊. Kunnskapsrik og profesjonell

Fastlege

Lege: Søren Holte Larsen Skrevet

Søren Larsen er en fastlege man kan stole på men det er ikke alltid lege og pasient er enig,men slik må det være.
Noen ganger må man vente litt ekstra men også det må man forvente.

Stort sett er min vurdering av Trøgstad Legekontor bra.

Fryktelig dårlig!

Lege: Søren Holte Larsen Skrevet

Skulle bare ha ny resept på et smerteplaster jeg har brukt en stund nå. Men så viste det seg at legekontoret mitt var stengt denne dagen (2 januar) Og når jeg ringte legen min ble jeg direkte satt over til Søren Larsen sin legekontor. De sa jeg måtte ha time for å få de plasterne så jeg ble satt opp på time litt senere på dagen. Men da jeg kom inn til legen sa han bare arrogant at han skrev ikke ut slike ting til hvem som helst, og hentydet at mange prøvde å lyve for å snike til seg ekstra tabletter ol.
Jeg sa jeg har pakningen her og et plaster på så du kan regne deg frem til at jeg skulle hatt ny eske idag. (fikk sist den 19 des og hvert av de 5 plaster varer 72t (3 døgn) Men da svarte han bare nei det går ikke. Og når jeg spurte han helt oppgitt om hva skal jeg gjøre nå da? svarte han enkelt: ikke mitt problem. Og når jeg prøvde og forklare han hvor ille jeg kom til å få det hvis han ikke hjalp meg, trakk han på skuldrene og sa igjen: ikke mitt problem!

Jeg har vært endel hos leger rundt omkring pga prolaps og rygg problemer (operert flere ganger) men dette er uten tvil det verste jeg har vært borti noen sinne! Makan til likegyldighet og arroganse, og at man det blir hentydet at man prøver å lure til seg noe ekstra, som en kriminell!! Nå venter en helg i helvete for meg, til jeg får kontaktet legen min på mandag!
Godt jeg ikke har deg som fastlege!